Indlæg af NinjArne

Skal jeg så gendanne, opdatere med iTunes, jailbreake og downgrade til 5.0.1 med cydia? Eller hvordan?

Kan det betale sig at gå fra 4.3.3 til 5.0.1? Virker det godt nok, hvad får jeg ud af det? :)

Tak for svaret :)

Hej, Tweak :)

Jeg har en Iphone 4, version 4.3.3 (8J2), som er jailbroken untethered.

I Cydia har jeg SHSH-blobs 4.3.5 og 5.0.1.

Jeg overvejer at få 5.0.1 untethered på min Iphone, men jeg er ikke sikker på, hvordan man gør.

Kan man opdatere den med SHSH-blobs, uden at miste alle mine ting? :)

Og forresten, er der nogen, der ved om man kan få Siri på Iphone 4?

På forhånd tak,
    Christoffer. :rules:

Til dig, der siger, det ikke hører hjemme på Tweak pga., det er ulovligt.
    -Jeg spørger kun til reglerne og siger ikke, at jeg vil gøre noget af det, som bliver omtalt på tråden :$

Jeg har en lille knallert med 50 cc.

Jeg kunne ikke finde på at køre 90-100 eller noget. Ikke mere end 60 - Men det gør jeg selvfølgelig ikke, fordi det er ulovligt :$

Så ville ikke røre ved kortet !Eller retten til at erhverve ét! hvis man kun har 50 cc, hvis man ellers var en idiot at gøre sådan noget :P

Jeg er heller ikke tilhænger af spritkørsel.

Hvad med forsikringen. Dækker en lovpligtig forsikring, hvis knallertens begrænsning(er) er pillet? :)

Tak for de mange svar, guys :)

Hej, Tweakere :)

(I bedes kun svare, hvis I er sikre på, det er rigtigt.)

Hvordan er reglerne mht. 30-knallerter ? Kan man få udsat kørekortet til bil på nogen måde?
    Jeg har kigget inde på sikkertrafik, men der står kun for hver overtrædelse, ikke for flere samlet.

Hvis nu, man kørte fuld på en ulovlig knallert uden hjelm og forsikring (altså alt sammen), ville man så få udsat kørekortet til bil ?

Eller hvis man bare kører uden kørekort på en ulovlig knallert med hjelm, forsikring og er upåvirket ?

Håber, I kan hjælpe mig :D

Hilsen NinjArne

Hejsa :)
    Jeg har længe overvejet at jailbreak'e min Iphone 4, og nu er jeg kommet til den konklusion, at det skal gøres. Men jeg vil meget gerne have backup af alle mine ting, sådan at jeg kan fortryder mit 'jailbreak' og gøre den som den var før, inkl. alle billeder, kontakter, apps mm. Hvordan gør man det?

På Apple's hjemmeside stod der, at man ikke lavede en backup af eksempelvis éns billeder, når man brugte backup-funktionen i Itunes, er det rigtigt? Jeg synes at have læst lidt forskelligt, og jeg vil gerne være helt sikker, inden jeg gør noget dumt :)

Forresten, så er min firmware er 4.3.3, så det burde kunne lade sig gøre at jailbreak'e med den gode gamle Jailbreakme.com-funktion, ikke? :)

Nogle tips etc. er også velkomne :)

Mvh. Christoffer :rules:

EDIT: Jeg kom vist til at oprette tråden to gange. Kan jeg få den ene slettet? :S
    Undskyld. :oops:

Nej. Ok :)

Jeg ledte også bare efter "den gyldne middelvej" :D Jeg har godt fat i Overplay, det var bare for lige at se, om jeg ku' spare 50,- om måneden, eller hvor meget det nu er :)

Tit synes jeg, at det er svært at komme af med disse programmer igen. Altså de er tit svære at afinstallere. Er det også tilfældet med OpenVPN?

Hilsen, Christoffer. :rules:

Hejsa.
    Jeg leder efter en god og gratis vpn service (høje krav :) ). Altså en service der består i, at jeg kan få min forbindelse igennem en anden computer, et andet sted i verden, og derved bruge dens IP mm.

Nu skal jeg passe på, hvad jeg siger på Tweak's forum. De har regler om, at man ikke må diskutere ulovligt indhold, og det vil jeg respektere. Men jeg kan sige så meget, at min VPN-forbindelse skulle bruges til noget video streaming af en eller anden art :$

På forhånd tak.

Hilsen Christoffer. :rules:

Hvis jeg alligevel, trods umagen, har sagt for meget så PM mig, og jeg vil rette det hurtigst muligt.

Hejsa.
    Jeg har en Buffalo ekstern HDD på 500GB. I dag har jeg lige tabt den :oops: (Den var slukket!) Og da jeg så testede den på min computer, kunne min pc ikke finde den og HDD'en (den eksterne) siger en mærkelig bip-lyd. Jeg har hørt om det med lyden før, synes jeg.

Please hjælp ! Kan man lave den? Det er ikke så meget filerne, det er min HDD jeg vil have tilbage. Den var lidt for dyr til at gå i stykker efter min mening.

Håber, I kan hjælpe mig !

Kh. Christoffer