Indlæg af schuldt93

    leder efter en ny bærbar da den jeg har nu er ved at være langsom, kan heller ikke lave noget på den, hvor den skal arbejde når jeg hører musik pga. så begynder musikken at hakke:( og kan heller få overført skærmbilledet over på tv´et:(


    den nye bærbar skal have:
    dual core
    minimun 1.8 GHz
    minimum 3 gb ram
    skal have 250gb harddisk eller mere
    nvidia grafik-kort
    skal helst have win7, men vista gør ikke noget
    den skal bruges mest til at hører musik fra, se film ,være på internettet, game cs og andre skole ting.
    mærke er lige meget
    jeg har max 4000 kroner
    og hvis i kan finde en med DVI stik så vil det jo bare være perfekt:)


    jeg har kigget på lenovo G550 er der nogle der ved om den er god??? og vil i anbefale den???


    mvh mig :)

    hej jeg er på ud kig efter ny bærbar og den skal gerne have:
    intel core 2 duo 2GHz
    3-4 gb ram
    160 eller 250 gb harddisk
    nvidia grafikkort
    vista eller windows 7
    skal også have et DVI stik
    jeg skal bruge den primært til cs, skole ting, musik og film.
    den skal være 15" og op efter.
    har ca 4000 kroner at gøre godt med.

    hej jeg har kigget lidt på HP Compaw 2230s.
    er der nogen der har nogle afaringer med den??? og hvad syntes i om den??? og har i nogle andre og bedre forslag til samme pris???
    skal bare bruge den til at spille cs sourc og har en masse musik og film som gerne skulle være plads til. og self. internet og en nogle enkle programmer, men der er vidst også det hele.
    så hvis i her nogle andre forslag så må i gerne komme med dem...

    good ol´one. den skal kunne leve i ca 4 timer. et sted mellem 15 og 20". skal have en god byggekvalitet. og nej det behøver ikke være vista, men helst da jeg har nogle forskellig ting som kun kan køre med vista.

    Hej alle sammen.
    jeg er begyndte at tænke på at jeg skal have en ny bærbar.
    den skal kunne køre cs og en masse musik, film og billeder. den skal helst have vista.
    jeg har ca 5-6000 jeg vil bruge.
    nogle der har nogle gode ideer til en god bærbar???

    hej jeg har lige fået et nyt hdmi-dvi kabel og da jeg havde sat det til skete der ikke noget. Den ville ikke overføre billedet:( hvad gør jeg??? jeg har prøvet så mange ting, men kan bare ikke få det til at virke:( HJÆLP...
    ved ikke hvilket grafikkort der sidder i computeren. det er en bærbar og tvet er et panasonic viera TX-32LE60F... bruger vista. grafikkortet er RADEON XPRES 200M series og sidder i bundkortet (tror jeg nok)