Indlæg af stefanbabz

    Jeg har prøvet med 3 forskellige cdrom drev, jeg har prøvet at tage rom klodserne ud, skiftet dem på kryds og tværs i portene, jeg har prøvet at tage alt unødvendigt hardware uden, jeg har prøvet at installere via USB - brændt nye skiver via deres DVD loader, på almindelig vis ...


    Jeg vil gå så langt og sige at jeg har prøvet alt - pånær skiftet harddisken ud, men den burde vel ikke være problemet, i og med den gerne vil pakke ud - noget af installationen?


    Tidligere ejer er spurgt, og han har aldrig haft installations problemer .. Computeren er transporteret fra ham og hjem til mig, forsigtigt i en bil..

    Hej Tweakers!


    Jeg har netop erhvervet mig en ny (brugt) computer, hvor jeg selvfølgelig gerne ville have noget windows på. Jeg har 8eren som original, men det vil bare ikke installeres.


    Det er den klassiske fejlkode 0x80070570. Efter jeg har googlet og brugt de seneste 10 timer, på at fejlfinde og prøve at geninstallere, er jeg ved at give op. Jeg har gjort alt, hvad jeg har læst mig frem til


    Endda forsøgt at ty til ulovlige midler, og hente diverse versioner af windows online - lige meget hjælper det, samtlige versioner det forsøgt med, gir mig samme fejlkode. ;(


    Nogen der har gode råd eller en direkte løsning?


    //Stefan

    Hey Hey Tweakers


    Min kære far står i den situation, at hans trådløse forbindelse ikke vil forbinde efter at han har opdateret sit Norton Antivirus. Det hele er forbundet således, at der er købt et USB-Trådløst netværkskort til hans stationære pc, som så fanger signalet fra Yousee. Kortet er et Netgear WNA3100


    Forbindelsen virker fint på hans bærbar, også selvom han sidder lige ved siden af den stationære.


    Det eneste jeg umiddelbart selv kan komme i tanke om, er at Norton har været inde og blocke noget, men da jeg befinder mig i italien, har jeg lidt svært ved at rode med det selv.


    Nogen der har haft samme oplevelse, eller muligvis har svar på tiltale?


    På forhånd tak!

    Har lige testet med memtest 86, som ikke fandt nogen problemer .. Har overvåget temperaturen på MB, CPU og GFX, som alle ser fornuftige ud, både i full load og idle ..


    Jeg begynder at tro, det kan være min HD som er ved at stå af? Den fryser/genstarter nemlig hyppigere og hyppigere nu.

    Jeg har kun kørt med windows defender .. Førhen har jeg oplevet den gøre det 5-10 minutter efter formatering, endda uden nettet har været tilsluttet .. Har prøvet med forskellige Windows versioner (XP, Vista & 7) .. Og samme resultat.

    Hey Tweakerz ..


    Jeg har igennem en længere periode nu, oplevet at min computer enten fryser eller genstarter af sig selv. Den gør det på helt forskellige tidspunkter, men oplever det især, når jeg spiller World Of Warcraft og bruger redigeringsprogrammet Sony Acid.


    I spil som Counterstrike & WC3, har jeg aldrig oplevet den crashe på nogen måder.


    Jeg har prøvet at rense alle blæsere og sågar prøvet at fejlfinde på mine RAM, for at se om det var nogen af dem der lavede problemer.


    Af specs har jeg pt siddende:


    CPU: E8400 - ikke OC'et
    GFX: PoV GF 275 GTX
    RAM: 4x2gb Kingston DDR3 1333
    Bund: ASUS P5P43TD


    Er ret meget på bar bund, om hvad det kan være, som får den til at crashe, og tænkte lidt at der måske var nogen herinde, der kunne komme med et bud, på en løsning.


    Computeren er under 1 år gammel.


    På forhånd tak.

    mht TDC, så kan de ikke tilbyde meget hurtigere end 1.5 mbit internet ude ved mig, det har jeg fået tjekket og undersøgt til bunds. Og da jeg har en 20mbit kørende ovre fra mit hus, ville det jo være meget nærliggende at køre denne hurtige forbindelse over i tilbygningen.


    Er der nogen switches som kan anbefales, en 4ports er tilstrækkeligt.

    En af mulighederne er de her såkaldte slingboxes, som blandt andet Viasat udbyder, det er ikke nogen billig affære, men det gør simpelthen at man kan tage sit signal derhjemme fra og føre det videre til sin computer.


    Om det er sådan en løsning du er ude efter, ellers kan jeg fortælle at nutv.dk udbyder 5eren og 6eren

    Dette er jeg klar over, mht lovligheden, men det er på samme matrikkel, så det burde ikke blive noget problem.


    Men jeg må vel ud og investere i en switch og se om jeg kan få det til at virke. Tak for svaret

    Hey Tweakers



    Jeg har derhjemme internet igennem yousee, jeg kunne egentlig godt tænke mig at trække forbindelsen derfra, over til mit firma, som ligger 5 meter fra huset.


    Burde det som standard ikke være muligt at trække et internetkabel fra routeren, og så sætte en switch eller lignende op ovre i firmaet og så køre forbindelsen yderligere ud på 2 computere? Og hvordan og hvorledes med opsætningen, kan den blive ved med at køre med automatisk tildeling af IP adresser?



    på forhånd tak.