Indlæg af KleitusIV

    Hej


    Da jeg har købt mig et 8800GT sælger jeg mit MSI NX7800GTX som har en påmonteret Zalman VF-900 køler.


    Den originale køler medfølger selvfølgelig, der er original kasse med alt tilbehør og der er kvittering med dato fra 11/11-2005.


    Det har altid kørt upåklageligt og jeg har aldrig haft det overclocket. Jeg bemærkede at core stod til 470 (mod normalt 430) i GPU-Z, så det er nok factory overclocked til 470. Men jeg har aldrig selv været igang med at overclocke det.


    Kortet befinder sig i Ballerup kommune og jeg foretrækker selvfølgelig afhentning.


    HBO 500 kr.


    Tråden kører også på HWT og HOL...


    Har et bud på 500 kr.

    Hej


    Jeg har følgende til salg:


    Asus P5WD2 Premium bundkort. Kvittering fra 07/02-2006, original kasse og fejler intet. Alt medfølger, dog kun 2 Sata kabler da Asus har været for nærrige med Sata kablerne i deres nye P5K-E så jeg var nødt til at bruge nogle fra dette bundkort...


    http://dk.asus.com/products.as…4=0&model=493&modelmenu=1


    HBO 200 kr.



    Plextor PX-130A DVD drev. Fejler intet, men skiftet da jeg er overgået til Sata drev. Kvittering fra den 17/06-2006.


    http://www.plextor-europe.com/…x-130a.asp?choice=PX-130A


    HBO 100 kr.



    Tingene befinder sig i Ballerup og jeg foretrækker afhentning... :-)


    /KleitusIV

    Jeg har en Chill Innovation CP-510A til salg.


    Den er købt i februar 2005, men jeg har ikke længere kvitteringen på den, da den er over 2 år gammel.


    Der er sorte sleeves på alle kabler og den er virkelig støjsvag.


    Jeg har org. kasse til den og den fejler intet. 20->24pin atx adapteren medfølger også (har selv brugt den uden probs på et 955x bundkort).


    http://www.chill-innovation.com/cp510a-specs.asp
    http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=3136


    Jeg bor i Ballerup kommune uden for Kbh hvis afhentning er aktuelt.



    Pris idé: 200 kr., men smid et bud.

    Hej


    Jeg plejer at lave en post i et hardware salgs forum som dette, og så skriver folk hvad de vil give for den. Hvis jeg har en absolut mindstepris som jeg ikke vil sælge under, skriver jeg:


    HBO: XXX kr.


    Det betyder "Højeste Bud Over" og er altså den der byder højest over dette minimum beløb som løber med "sejren".


    Er man flink sætter man en deadline i posten for hvornår auktionen stopper, men man er jo selv herre, så som regel lader man den køre til man synes at der er budt en pris man gerne vil sælge til.


    Derefter kommer så tillids-delen.


    Bedste er selvfølgelig at vedkommende bor i nærheden (sørg for at skrive hvor din ting befinder sig i landet i tråden), for så kan man bare afhente og betale kontant.


    Skal der sendes er det for midt vedkommende enten indbetaling på min konto og så sender jeg når jeg ser pengene eller også sender jeg pr. efterkrav.



    Håber det gav lidt indspark. Det er ikke så farligt at handle brugt på hardware forums. :)


    Hygge
    KleitusIV

    hehe nu vil jeg ikke lige sammenligne Sony vs Samsung med Porche vs Skoda :D


    Du ville have en vurdering og jeg tror bare det bliver svært for dig at hive 4000 for den når man kan få en ny større med bedre specs til samme penge...

    Quote

    ved faktisk ikke hvor gamle de er har købt kabbinetet for 5 måneder siden de har altid siddet i den der vandkølet boks har aldrig haft dem ude de 2 raptore men på den der caviar er der 22 måneder endnu


    Dvs. du har selv købt dem brugt, du ved ikke hvor gamle de er og du har ingen kvittering?


    Det er jo den gamle raptor med kun 8mb cache så de må være et par år gamle. De ny diske er med 16mb cache og det samme gælder 4-500gb diske. Den pris du linker på edbpriser er ikke helt rigtig da det er et gammelt udgået produkt. Den nye 74gb raptor med større cache koster under 1000 kr, og en 150gb raptor koster 1400 kr.


    Jeg kunne godt være interesseret i de 3 diske, men ikke til 1500 kr.

    Halløjsa gutter


    Så Awesome's annoncering i Orgrimmar i går aftes, så jeg er også kommet med.


    Kleitus UD Rogue Leatherworker


    Har ikke været så aktiv på tweak.dk, så anede ikke at en hel flok herfra har valgt at starte på den nye server lige som mig. Det er sq da meget fun! :D


    Hygge og ses derinde!


    Kleitus IV