Indlæg af WalrosMcFisk

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Christ .. Som om det har spor med følelser at gøre .. Og du behøver såmænd ikke give mig ret .. Jeg ved jeg har det, det er nok for mig .. ;)


    Der var ihvertfald nogen der aldrig havde hørt det udtryk før 8o


    Selvfølgelig har du ret.. det er det jeg siger :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Jamen kan du ikk godt selv se du tar fejl?
    Det gir jo ingen mening..


    Jo.. jeg kan se det fra 2 sider. Men som sagt tidligere, gider jeg ikke diskutere. Det er sq for besværligt :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvorfor kan retskrivningsordbogen ikke sige det? Det er jo det korrekte danske sprog den repræsenterer, og at der så sidder en del mennesker rundt omkring der ikke kan finde ud af at bruge sproget, og fordrejer det til deres egen fordel, gør det ikke mere korrekt ..


    Desuden .. Så står Bjørnetjeneste slet ikke i slangordbogen .. I hvert fald ikke i den udgave jeg sidder med .. Så brug det som du vil, men den rigtige betydning er den retskrvningsordbogen kommer med .. ;)


    Så må du meget meget undskylde hvis jeg sårede dine følelser :O


    Men du får da bare ret så ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Som taget ud af Thomas Hartmanns Hartmann X show :P
    Kvinder har ikke ret, kvinder får ret. Mænd vil ha fisse, bytte, bytte, købmand :clap:


    Genial mand ;)




    1: Det er sq også et svært ord at stave til 8o


    2: Nemlig ja 8)


    Den sig passer godt til mig. Kører rundt selvom den står stille, og er i det hele taget forvirrende at se på. Den burde forbydes :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Well...


    Som stolt sjællænder siger jeg: knap 10 er for mig 11-12 stykker ;) jeg underdriver en del hehe
    En bjørnetjeneste er en tjeneste for en bjørn(eller noget ;) ) arj det er vel bare en form for tjeneste og som burger siger er den så dårlig og stoler på hende og hendes ordbog :))


    Tænkte det nok. Så fik man jo det bekræftet :dance:


    Jeg syntes ikke rigtigt at retskrivningsordbogen kan sige hvad en bjørnetjeneste er, eftersom jeg ser det som en form for slang, hvilket kan have forskellige betydninger :hammer:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Sikkert fordi det er noget bræk at lukke ud. Han er dansker (gætter jeg på) - Danmark er foran - sum summarum hedder det VI er foran - og DE er bagud - logik for burhøns...... :roller:


    Derfor jeg ikke gider at diskutere det...


    Folk bliver aggresive over det :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    hvor jeg dog hader når kvinder siger den slags ting.... føj for satan :lame:


    De skal have lov til at gøre lidt igen mod os mandschuvanister (stavefejl?).


    Men modstand skal til..


    "Kvinder har ikke ret, kvinder får ret."


    "Det er menneskeligt at fejle, det er kvindeligt at blive ved."

    Havde hørt at sjællenderne mente det var det helt modsatte af det os jyder mente. Hvilket, for de fleste, er knap 10 = 8-9 og en bjørnetjeneste = en god ting.

    Blev lige nødt til at høre om i andre folk mener at "knap 10" er en 11-12 stykker, eller 8-9. Skulle der vist være forskel på rundt omkring i landet. :roller:


    Og nu vi er igang kan vi jo lige tage udtrykket "en bjørnetjeneste". Er det godt eller dårligt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af master


    Det bliver "VI" to aldrig enig om hvad det hedder :cheers:


    Ved det.. har også opgivet at diskutere det med nogen som helst. Men kan ikke dy mig når jeg hører/ser det ;)

    Kan overhovedet ikke huske hvor jeg har WalrosMcFisk fra :rolleyes: . Men før hed jeg sNap, hvilket jeg hurtigt blev træt af.


    IRL bliver jeg kaldt høxi(basse), cobe, fede, abe, kylling eller bare Jacob :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Hold da op den er spænde landskampen
    mod tyrkiet, men vi er da foran endnu med 1-0


    Du er ikke med til at spille, altså har du ikke rettigheder til at sige vi!


    Ej, kan bare ikke fordrage når folk siger "vi" i den sammenhæng. Og selvom jeg bliver slagtet hver gang jeg kommenterer dette, skulle den sq lige ud 8)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af deandes
    Dav mit er navn anders. Har spillet sacred i et godt stykke tid. Der er en mission jeg ikke kan komme videre. Jeg skal give noget vand til en sodalt, men så når jeg komme ned til hvor der er vand, sker der ikke noget. Ark 2?


    Håber i kan hjælpe mig


    Mener man skal skrive wasser eller /wasser i console... Ellers så find en walkthrough. Der står det i.

    Dæmonen er efter min mening også den største omgang l**t i DK. Hvorimod flagermusen som er fårup sommerlands nye rutschebane er mega grineren. Og så ligger den lige ved siden af speed-bådene og aqua-park :]


    Var der tidligt en dag, så det hed bare "bliv siddende og tag en tur mere ;) ". Og så lige ind i aquapark og tage en vandrutschebane med frit fald på 5m til at starte med, så 3m og så 2m. Gjorde sq også pænt nas i snalleren når man fyrede ned i det bette vandbassin som slut :(


    Glemte jeg at sige at jeg fik så meget fart på ned ad en glidebane at jeg lavede 2 smut på vandet? 8)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Det er vel ca. et halvt år gammelt eller noget... :))


    Hmm... Så har jeg åbenbart bare været blind :baby:


    Men du kunne vel tænkes at de på et tidspunkt ville sætte det ud på hovedsiden ligesom de andre foraer.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af VDK


    Mon ikke film og musik forumet er det rette sted :))


    DOH :O


    Hvornår er det forum kommet? Har aldrig lagt mærke til det :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Den høre vidst til i et andet forum... :)) Men OK jeg synes det er Schism af Tool...


    BTW hvad helved sker der for den signatur der??? Den flytter sig... :crazyeyes: ... :))


    Syntes nu ellers at det var det rette forum :rolleyes:


    Og jaja, det er en fin lille sig :)


    Nu glemte jeg forresten også Dimmu Borgir - Puritania. Selvom den nok skal ind under "Bedste omgang larm" istedet for sang.

    Hvad er efter jeres mening de(n) bedste sang(e) der nogensinde er blevet frembragt?


    Selv mener jeg at Three Doors Down - Kryptonite og Metallica - The unforgiven, Fade to Black og Nothing Else Matters er de bedste.


    Skriv løs ;)