Indlæg af Dax

    Hey alle,


    Jeg har lige købt et Sony HDR-CX160 og mit problem ligger i at jeg ikke ved hvilken recording mode jeg skal vælge - 50i eller 50p. Hvis jeg vælger 50i har jeg valget mellem Standard(HQ), high quality(FH) og highest qualityFX. Hvis jeg derimod vælger 50p går den automatisk på 50p quality(PS).


    Hvad er forskellen på 50i og 50p? Hvad er bedst og hvorfor? Ved at den optager flere frames per second ved 50p, men ikke hvorfor man har muligheden for at skifte.


    Håber der er en der kan give mig en forklaring og gøre det hele lidt nemmere ;)


    Help!

    Jeg er i den ærgelige situation at mine spil crasher (billedet fryser og lyder kører i loop)


    Min PC ser således ud:
    AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+2.30 GHz,
    2,00 GB RAM
    GeForce 8800 GT 512 MB
    Windows XP Professional


    De spil der er tale om er Dead Space og Left 4 Dead. (Spiller også Counter-Strike Source, og der sker det sjovt nok ikke. Har spillet Fallout 3 for ca et år siden og der skete heller ikke noget. Er ret forvirret da mine specs er en del højere end hvad disse spil kræver.)


    Har opdateret mine drivere, defragmenteret og cleanet mine drev, slettet AVG anti-virus, støvsuget kabinettet og diverse andre ting som jeg har læst mig frem til kunne være grunden til disse crashes, og det gør ingen forskel. Tidspunktet for disse freezes varrierer fra små 5 min til 20-25 min, og op til disse crashes har spillet kørt upåklageligt uden den mindste lag eller andre skavanker. Er løbet tør for ideer og er ved at blive smågal over at det ikke snart bare gider at virke!!


    Håber der er nogen derude der kan hjælpe en frustreret gamer ;)