Indlæg af Alfresco

    Det virker måske en smule som at malke successen, men jeg synes selv, at konceptet med "Rate the Band Above" fungerer rigtig godt, og så får man samtidig måske endda udviddet sin horisont en smule med hensyn til musiksmag. Så jeg fik den geniale idé at gøre det med film også. :) Men hvorom alting er, hvis man ikke er helt klar over, hvordan det her fungerer, kan man læse det i "Rate the Band Above," for idéen er helt den samme. :)
    Nå, men jeg må hellere lægge ud.



      Mulholland Drive af David Lynch

    Har hørt Illdisposed mange gange, og jeg kan sgu godt lide det stads. :P Jeg giver det 8/10.


    Nu skal folk huske at holde sig on topic. Det handler om at bedømme bands, ikke diskutere om dem.




      King Crimson

    Jeg fik denne idé fra et andet forum, som jeg har besøgt meget, og jeg synes selv, den er ret genial.
    Hensigten er, at jeg som den første giver navnet på et band, og så skal personen efter mig give en vurdering af bandets kvalitet, og den person skriver navnet på et band, som den næste så skal vurdere, etc., etc. Og vær søde lige at tjekke musikken ud på youtube eller noget, inden I vurderer.


      Første band er Tool.

    Jeg har en lille liste over de bedste spil. :P



      Final Fantasy X
      Kingdom Hearts
      Metal Gear Solid 2
      Metal Gear Solid: Snake Eater
      Ratchet and Clank 3
      Timesplitters 2
      Devil May Cry

    "Red ring of death" er også for nogle dage siden overgået min Xbox 360, og jeg idiot har selvfølgelig ikke garanti på, så jeg ville egentlig gerne vide, hvad det koster at få den fikset, når garantien er fraværende. På forhånd tak.

    Jeg ejer en Xbox 360. Jeg bruger den i øjeblikket til Ninja Gaiden Black og Ninja Gaiden to. Bliver aldrig træt af de spil. :P
    Udover det ejer min lillebror en PS3, som jeg dog mest bruger, og på den spiller jeg MGS4: Guns of the Patriots, men officielt er det hans konsol.