Indlæg af mke.se

    Jeg har lige fået Windows 7, og har derfor nogle "problemer"...


    I modsætning til XP, som jo havde TweakUi, så står jeg med håret i postkassen... Indtil jeg spørger Jer...


    Mit spørgsmål;


    Internet Explorer har et sted, hvor den gemmer de "Bookmarks" du gemmer. Hvad hvis det "gemmested" skal være;


    D:/Install/Bookmarks - hvor´n gør man det?



    Og i f.eks. Word / Excel, som jo bruger "Dokumener", som deres gemmested - vil jeg gerne ha´ det lavet om til;


    D:/Dokumenter



    På forhånd mange tak.


    Michael

    Undertegnede har lige fået en Dell-maskine ( for første, eneste, og sidste gang ) med en HD på 1 TB.


    Den har jeg så formatteret, og delt op i 2 dele.


    Men da jeg gjorde det, og installerede Windows 7 mangler der noget;


    Jeg mangler "bjælken" øverst oppe på skrivebordet med ca. 10 genveje liggende...


    Er der nogen der kan hjælpe..? Hvad hedder "bjælken"?


    På forhånd tak.


    Michael

    Hvis man f.eks. trækker en genvej af programmet Word ud på skrivebordet i Windows 7 kommer der en lille genvejs-pil.


    Hvordan fjerner man den?


    På forhånd tak.


    Michael

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Lyder lidt som om at dynamisk kontrast er slået til? Prøv om du kan slå det fra i menuen på skærmen :)


    Dynamisk kontrast..!!??


    Hvor finder jeg en sådan? Og jeg har været inde i "menu´en"...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Intenso
    Ville anbefale dig at prøve med en anden skærm, for at se om det er computeren eller skærmen der er noget galt med.


    Jeg har - som tidligere sagt - lige erhvervet mig en ny skærm. Problemet var der ikke med den gamle skærm.

    Jeg har lige fået ny skærm - en Samsung T260.


    Men der er en "fejl"... Når jeg tænder PC´en - så bli´r den kortvarigt lidt mørkere i farven - og det er i opstartsfasen. Dvs. inden den når ind til Win.


    Ligeledes er der "problemer" når jeg f.eks. ser nogle filmklip - så varer det måske 1 - 2 sekunder, hvor den bliver lidt mørkere.


    Og det er ikke hver gang.


    Nogen der kan forklare det...


    På forhånd tak.


    MKE

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KoXx
    Vis du skal bruge den til din pc skal du også regne med at dit grafikkort kommer på over arb så det skal klare det, men ellers er det en god skærm


    Den PC jeg "får" har nedestående grafikkort;


    ATI 512 MB ram Radeon HD 4350.


    Er det godt nok?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dreamlife
    Hej der ude jeg har et bundkort som hedder P5KC som er med 6 GB ram men i windows siger den mig at der er kun 3 GB ram, hvad kan være fejlen og her tænker jeg på at det kan være at min bios jeg skal ind og ændre på eller skal den opdateres.


    Nu skriver du jo ikke, hvilken Win du bruger...


    XP skriver "kun" 3 GB. Det fås vist ikke højere.