Indlæg af petermyrup

    Jeg takker for alle jeres gode forslag.


    Jeg har nu i et par timer rodet med en masse kabler og signalforstærkere. Og det er lykkedes mig at få så godt et antennesignal op på 1. sal, at jeg kunne montere routeren heroppe istedet for i stuen. Det var godt nok et være bøvl. Men til gengæld er jeg blevet belønnet med kablet internet der bare kører helt stabilt.


    En sand nydelse :clap:

    Det ville jeg også MEGET hellere. Men med mindre jeg vil til at bore huller igennem loftet og væggen, eller trække det hen over gulvet og op på 1. sal når jeg skal spille.......så er wi-fi desværre en nødvendighed :-(


    Selvom jeg har antennestik lige ved siden af computeren, så er der desværre kun ÉT stik i hele hytten der vil udlevere noget internet (YouSee), og det er i stuen nedenunder!

    Hej alle


    Jeg har netop installeret windows 7 Ultimate 32 bit (skal ha 64 bit senere), på min stationære.


    Jeg har fundet ud af at mit nuværende trådløse netkort (NetGear WG311 v3), har et seriøst problem med Windows 7. For det første laver netgear ingen drivere hertil, og de utallige andre drivere jeg har forsøgt at bruge, har ikke ligefrem hjulpet på problemet.


    Det skal siges at jeg da er på internettet med dette kort (ved hjælp af en eller anden mystisk driver fra en anden fabrikant), men jeg har kun en hastighed på ca 2 mb/s. Alle de andre trådløse enheder på samme netværk, har jeg testet til 12 mb/s.


    Så jeg er egentlig ved at være godt træt af det her netkort, samt af netgear, fordi de ikke kan eller gider yde ordenlig support til win 7. Så jeg skal have et nyt kort, men hvilket???


    Det skal være:


    - PCI
    - Være fuldt kompatibelt med windows 7 32/64 bit
    - Helst ikke overstige 300 kr.


    Det skal nævnes at min internetudbyder er YouSee, og den trådløse router er fra Netgear (fulgte med fra yousee).


    Jeg synes det er ekstremt svært at se hvilke kort der vil fungere med windows 7, da de fleste fabrikanter nærmest ikke nævner det med et ord. Og at et produkt er Vista certificeret er vel ikke en garanti for succes.....eller?



    Venlig hilsen


    Peter

    Hej


    Jeg leder efter en IKKE sim-låst iPhone 3GS (helst i sort).
    Den skal være købt i Danmark, og selvfølgelig skal der være kvittering.


    Den skal naturligvis være i god stand. Dvs. ingen ridser eller skrammer (De almindelige små lommeridser kan godt accepteres).


    Jeg er fra Viborg området, så jo tættere derpå jo bedre


    *************
    Det med ridserne skulle lige med, da jeg netop har kørt ialt 160 km for at se på en iphone, som jeg regnede med var tip top, da den jo kun var 14 dage gammel. Den viste sig så at have dybe skrammer og ridser i krom-rammen, på trods af at jeg blev lovet det modsatte...... Aaaarghh!!!
    *************


    Ser frem til at høre fra jer.

    HTC HD2, Ikke sim-låst, headset, lader, kamera, MP3-afspiller, radio, bluetooth, WAP, infrarød, MMS, kalender, 1 Ghz snapdragon processor, 2064 MB hukommelse, 512mb ram, den hurtigste Windows mobile telefon til dato. Kanon lækker telefon.


    Den er under 2 uger gammel, og brugt i sammenlagt 2 timer (har ligget i æsken resten af tiden).


    nyprisen er 4600 kr. Telefonen er helt ny og sælges pga af fejl køb. Alt medfølger + kvittering.



    Sælges for 3900 kr


    ****evt bytte med ny eller næsten ny iphone 3GS sort****


    Evt. afhentning skal ske i Viborg.


    [Blocked Image: http://www.mobil.nu/ArticlePages/200910/06/20091006135119_MDK016/htc_hd2.jpg]

    Saitek X52 PRO
    Det fedeste joystick nogensinde!!!


    X52 PRO fra Saitek, en videreudvikling af forgængeren X52 og kommer med ekstra funktioner i et udsøgt finish. Joysticket anvender en MFD multifunktion skærm til aflæsning af flyvedata og andre oplysninger på realtid.


    X52 Pro tilbyder mange kontrolfunktioner og har navnlig en to-vejs aftrækker i metal, 4 handlingsknapper herunder en missil launcher med beskyttende hætte, 2 8-vejs knapper og 3 programmerbare switch med knap.


    X52 Pro er udstyret med gas throttle håndtag og har to affyringsknapper, et scroll-hjul med indbyggede knap, en 8-vejs hat knap og to roterende kontrolknapper.


    X52 Pro har to knapper til MFD skærmen, samt roterende kontrolknapper med indbyggede handlingsknapper.


    Ergonomien er helt i top takket være 3D Twist funktionen, en håndhviler som kan indstilles på 5 positioner og valgfri baggrundsoplysning.


    SPLINTER NY:


    Den har kun lige været pakket ud af emballagen, og er derefter pakket ned igen. Har ikke plads på mit bord :-) Alt medfølger, inkl. kvittering


    PRIS: 850 kr ...eller kom med et realistisk bud.



    [Blocked Image: http://www.mailsoft.com/hardware/Saitek/x52pro.jpg]

    iF330 kan benyttes med samtlige markedets MP3 afspillere og andre enheder der benytter mini-jack 3.5mm stik. iF330 leverer 2 x 6 Watt RMS i frekvensområdet 30Hz - 15kHz. AUX indgang til non-iPod enheder og Video output til iPod video. Den er Hvid.


    Den kan køre både på batterier og via strømforsyning.


    Der medfølger stofetui, samt strømforsyning


    175 kr