Indlæg af michaelsc

    Jeg har en stationær computer som jeg har overvejet at sælge er bare lidt i tvivl hvilket prisleje den skal ligge i.


    Specs:


    Kabinet: Antec Three Hundred


    CPU: AMD Athlon II X2 250 3GHz

    Grafikkort: XFX Radeon HD 4650


    Bundkort: MSI 770-C45


    Ram: Kingston Value RAM DDR 3 4GB PC3-1333


    Strømforsyning: Corsair CMPSU-400CXEU


    Brænder: Lite On IHAS224


    Skærm: Samsung 20" Syncmaster P2050


    Tastatur + Mus: Logitech MK250


    Harddisk: 1 stk. Corsair Force Series SSD 60Gb F60 + 1 stk. WD Caviar blue 500GB



    Det medfølger også en trådløst netværkskort med fra TRENDnet og en WIFI USB Dongle fra netgear


    Den er købt om samlet d. 25 januar 2010

    Hej


    Jeg er ved at være godt træt at den trådløse router vi har fra stofa, da forbindelsen ryger næsten konstant hvilket jeg er ved at blive en del irreteret over, så har overvejet at købe en selv som er kraftigere end den fra stofa.


    Så ville hører om der er nogle herinde som kan anbefale en stabil og kraftig router?



    Mvh Michael

    Hej


    Jeg ville hører om der er nogle herinde som kan råde mig til hvilken ssd harddisk jeg skal købe til min stationær computer? og kan man egentlig mærke nogen forskel, lige pt har jeg en WD caviar blue 500GB


    Den skal primært bruges til at køre windows på samt små programmer. Så tror en 60Gb vil være fint til det behov jeg har.


    Prislejet skal være omkring de 1000kr



    Mvh
    Michael

    Min router er en trådløs router fra Cisco.


    Har et trådløst kort i min computer, der det virker ikke som om at det kan anbejde sammen med Windows 7, da signal styrken i windows 7 viser rimelig forbindelse, men den software som følgede med kort siger der er 100% signal.


    Mit trådløse netværks kort er et: Trendnet TEW-623PI

    Hej


    Jeg ville hører om der er nogle herinde som har er erfaringer med NETGEAR WN2000RPT Universal WiFi Range Extender, og om hvor meget den forlænger signalet?


    Grunden til at jeg skal have en extender er fordi jeg er godt træt af at signalet hele tiden går ned inde ved mig og har ikke mulighed for at placere den trådløse router tættere på end den gør nu.


    Hvis i har nogle anbefalinger til andre produkter vil jeg meget gerne hører dem, det eneste krav der er at den ikke skal tilkobles routeren, men derimod bare tage det trådløse signal og sende det videre.



    Håber i kan hjælpe med mit lille problem :D



    Mvh
    Michael



    Her er et link til den extender fra netgear:


    http://www.netgear.com/product…-extenders/WN2000RPT.aspx

    Hej


    Jeg søger et brugt acces point, mærket er underordnet. Så hvis du har et til at ligge så skrive endelig. Prisen må vi finde ud af


    Mvh
    Michael

    Hej


    Jeg har selv bygget en computer for ca 6 md siden og syntes godt nok den er begyndt at blive lidt langsom, både til at starte op,og når jeg kører programmer, tænker den også forholdsvis meget. Har oplevet tit hvor programmerne ikke svarer.


    Så har overvejet at opgradere den til noget lidt bedre hardware, også måske skift over til intel i stedet?



    Mit nuværende set up er:


    PSU: Corsair CMPSU-400CXEU
    CPU: AMD Atholon II X2 250 3Ghz
    RAM: Kingston value DDR ram 4 GB
    Bundkort: MSI 770-C45
    Grafikkort: XFX Radeon HD 4650
    Harddisk: WD Caviar Blue 500GB


    Styresystem: Windows 7 64-bit



    Har i nogle forslag så kom endelig med dem? :)



    Mvh
    Michael C

    Jeg sælger min macbook pro 13" da jeg har fortrudt jeg har købt den. Den er købt d. 9/7 -2010 og har brugt den 3 gange der medfølger en taske samt en Fona Extra forsikring som dækker alt. Så har kvitteringer samt original emballage


    Desuden er der installeret windows 7 home primium så man kan vælge mellem mac os og windows hvilket er rigtig smart. Det medfølger også hvis det ønskes



    PRIS 10000kr


    13" 2.4GHz


    CPU: Intel Core 2 Duo
    RAM: 4GB Memory
    Harddsik: 250GB hard drive1
    Kortlæser: SD card slot
    Batteritid: Built-in battery (10 hours)
    Grafikkort: NVIDIA GeForce 320M graphics




    http://www.apple.com/dk/macbookpro/specs-13inch.html

    Hej


    Jeg leder efter en ny computer/bærbar til mine forældre. Den skal kun bruges til Office og internet. Så den skal ikke være særlig dyr, prislejet ligger omkring de 2500kr


    Håber i kan hjælpe :D


    Mvh
    Michael

    Hej


    tændte min computer og skulle bruge mus og tastatur men det virkerikke det er koblet til en usb indgang. Udover det kan jeg også se at alle de andre ting som ekstern harddisk heller ikke kører. så det tyder på det er alle usb indgang som ikke duer


    Prøvet at slukke computeren der kom den op med et skærmbillede hvor jeg kunne vælge 3 forskellige muligheder her bl.a. fejlsikret tilstand her kan jeg sagtens bruge tastaturet til at bladre op og ned.


    Valgte så fejlsikret tilstand og da jeg jeg kom til login siden på windows 7 duede det stadig ikke.


    Nogle som ved hvad jeg kan gøre?



    Mvh
    Michael

    Hej


    Jeg har overvejet at købe en SSD harddisk som jeg vil bruge til mit styresystem, mens jeg så vil bruge en almindelig harddisk til film og musik.


    Hvilken en vil anbefale? den skal være på omkring 40 - 60 GB


    Mvh
    Michael

    Hej


    Ville hører om der er nogle som har noget erfaringer med fona's X-tra forsikring. Dette er fordi min Hp bærbar er blevet skadet, så hvis nu den bliver totalt skadet, får man så det den kostede i sin tid altså 8000kr? eller får man det en lignende model vil koste idag?


    Mvh
    Michael