Indlæg af MMP1992

    Hej folkens,


    er ved at blive godt og grundig idiot af jeg ikke kan hente MSN eller lign.


    Mit internet explore siger : De aktuelle sikkerheds indstillinger tillader ikke at denne fil hentes..
    problemet kom lige efter jeg fik windows 7.
    og har virkelig prøvet alt. så alle sikkerheds indstillinger fra, samt min firewall plus virus program.
    Men den siger det stadig :S


    Så please hjælp, der sidder nok nogle kloge hovedet her inde der kan forklare det, og håber de gider bruge lidt af sin tid på det :)


    På forhånd tak

    Hej folkens.


    lavede lige en bruger i håbet om at i sidder en masse her inde som kunne hjælpe mig lidt :)
    her for ca et halvt år siden byggede jeg min egen computer, i7 processer osv.
    dengang indstallerede jeg windows xp på. har dog windows 7 nu.
    men lige siden jeg startede den første gang har den sagt Hard Disk is not detected, men den virker helt fint ? nogen der ved hvad problemet er ?


    det andet problem jeg har er mit MSN messenger. håbede på nogle har haft samme problem som mig, når jeg sidder og skriver på MSN fryser det nogle gange, så kan jeg intet gøre endtil der er en der skriver til mig. har haft problemet før og der formaterede jeg min com. vil jeg dog helst undgå nu :(


    på forhånd tak :)

    hej folkens har læst hele forumet :) og fået en masse gode forklaringer :)
    ved godt at denne tråd er over 6 måneder gammel men håber dog stadig på at få lidt respons :)
    det er sådan at jeg snart skal til at bygge min egen computer kender lidt til det, bare ikke ang statisk elektricitet.
    Jeg har ingen armbånd eller måtter, læste man kunne bruge sit ur og så ledning om og på kabinet ?. Jeg har et ur lavet af rustfrit stål, ville det virke hvis det var ?
    Jeg skal samle min computer på et klinke gulv, hvor vi har gulv varme så det vil sige igen radiatorer. Tænke så at nu når de teknisk set ligger under gulvet ville de absobere det statiske elektricitet ?


    det med at røre sit kabinet med armen lyder som om man har begrænset muligheder ? hvis ens arm altid skal være i kontakt med kabinet :)


    håber i ville svare på denne besked da jeg rimelig snart skal til at bygge min com :)


    #MMP