Indlæg af Macimuz


    Vil gerne med til Amsterdam ;)


    Men så må du hjælpe med at overtale min bedre halvdel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Nogen der ved hvorfor mit fire fox bruger til tider 50% af min cpu kræft. Det går så langsomt. siden hakker. er det eneste der virker at få et andet program


    Tjekket for malware etc.?


    Ellers skulle du specielt overveje Google Chrome. I'm loving it :razz:


    Det var i hvertfald rart bare at kunne tage alt det øl og vand, man kunne drikke. Samt have et sted, man kunne mødes, hvis man blev væk fra hinanden osv.


    Men er også enig i, at det på mange måder var federe sidste år, specielt sceneshowet virkede lidt fesent i år. Havde faktisk forventet meget mere, nu når det var 10 års jubilæum.


    Ellers overraskede Morten B. ganske positivt. Aftens højdepunkt må have været Adagio for Strings og Lethal Industry.


    Ps. Tjek Danial Kandi ud samt Trance on Demand

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Har fundet ud af nu at det er "Calvin Harris - I'm Not Alone".


    Men underligt nok kan jeg stadig ikke finde den på CD'erne :crazyeyes:


    Det må være et mix af en slags...


    Ja, det er også rigtigt. Men synes bare musikken stammer fra tidligere (hellere ikke unormalt).

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Dexter er jo lige gået i gang med en ny sæson, så helt færdig kan du vel ikke være :) Selvom der jo nok går noget tid inden det bliver vist her hjemme :(


    Ellers kan du jo prøve New Amsterdam, eller den nye Stargate serie.. tror nok den hedder SG-Universe eller noget i den stil...


    Kan også anbefale The mentalist, selvom der ikke er så meget sci-fi over den


    Den hedder SGU (som nævnt længere oppe) ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Fringe ser interessant ud. Havde helt glemt Heroes - Vi har kun den minimale pakke så jeg ser ikke møj TV (If any :roller:). Kender I noget til nogle serier der har et ... humorøst element? Ala. Chuck og Eureka. Altså ikke haha, ligesom How I met your Mother og Friends, men noget der har historie blandet med lidt humor. :crazyeyes:


    Åh ja. Et lille sidespørgsmål. Jeg kan svagt huske en serie der vistnok blev sendt på 3Puls. Noget om moderne vampyrer der kan gå ude om dagen (Tror jeg da nok). Der blev vistnok en dødelig kvinde involveret som senere får en romantisk connection med en af hugtænderne. Har I et navn? :9xo


    Måske du tænker på serien True Blood?


    Serien kan iøvrigt absolut anbefales.