Indlæg af Simon2901

    tja en ny 32 gb 3 gen koster 2100


    og der jo for mange penge apps, dog vil jeg ikke tage noget stort for dem, så 1450 + portokunne være fint? den er jo ik ret gammel, og der 2 etuier med til 250 kr stykket ( hvor det ene er lidt slidt på lukkemekanismen)

    Hej sælger min ipod touch 2gen 32 gb, der er kvittering med og det hele og standen er rigtig god da jeg har haft den i et cover i lukket cover, der medfølger også et åbent cover, derudover medfølger alt der er i den originale indpakning+ indpakningen.


    Skal siges at ipod'en har været bytted 2 gange pga fejl så maskinen er faktisk kun nogle måneder gammel da jeg fik den byttet til ny, ved køb vil man få alle kvitteringer fra de byttede ipods med, faktisk er det en god ting at den har været byttet tog gange pga fejl for næste gang skal fona ( hvor den er købt) give en ny ipod med det samme uden diskussion hvis der opstår fejl på denne, dvs ingen reperationstid.


    Derudover medfølger der følgende købe apps hvis man ikke selv har et app bibliotek eller kun har e tlille et er det bestemt en stor fordel da jeg har brugt vildt mange penge på app storen,


    Følgende betalings apps er på ipod touchen:


    - WeatherPro
    - myBattery
    - Valutakurser
    - Let's golf!
    - FlightControl
    - OffMaps
    - Defender Chronicles
    - DrawRace
    - Duke Nukem 3D
    - Zenonia
    - Lost Empires
    - Castle of Magicc
    - Politikkens engelsk ordbog
    - Italiensk Beginner 1 (1-10)
    - Art
    - Countries
    - London Tube
    - Tiki Towers
    - Peggle
    - Air Hockey
    - Air Hockey Pro
    - Blocked
    - Brick 3D
    - Attack from the Dead
    - Tetris
    - Fastlane
    - Fieldrunners
    - Siberian Strike
    - LP player
    - Ping Pong
    - Biggest Brain
    - Ferrari GT
    - Guitar rock tour
    - Real Football 2009
    - Hero of Sparta
    - iDracula
    - Italian phrasebook
    - Touchgrind
    - Trivia Master
    - Slotz Racer
    - Pocket Guitar
    - ReMovem
    - TV show king
    - VLC Remote
    - Car Jack Streets
    - Adrenaline Golf
    - Air Mouse
    - NYC Transit
    - NewYork2Go
    - The secret of monkey island special edition
    - Fast & Furious Pink Slip



    Så der er et stort stort udvalg af både små og store spil :-) ( ja jeg har lavet for mange impulskøb på app storen :) )



    Nå men byd hvis i nogen er intresseret, da jeg ikke har så meget brug for den længere så sælger jeg den hvis der kommer en nogenlunde pris ( dvs jeg sælger ikke for 100 kr men, men forlanger heller ikke 3000 ;-))

    Sælger dette Panasonic Sdr-h280 videokamera med 30 gb hardisk, vil tro det er halvandet år gammelt nu og er i super god stand, ingen ridser eller noget, derudover er den en lille taske holder til skal siges videokameraet er virkelig super lækkert, det er med 3ccd så der virkelig god farvegengivelse, det slår mange dyrer sd videokameraer i kvaliteten. Skal også siges at det både kan optage på hardisken og på et sd kort og at har en virkelig optisk god billed stabilisator+leica dicomar objektiv og 10x optical zoom så det altså noget af det bedste du kan få inden for sd videokameraer hvis det ska være hardisk eller sd kort og høj kvalitet.


    Sælger det da jeg ikke rigtig bruger det længere, brugte det primært til gymnasierelateret arbejde ( mediefag).



    har kasse og det hele og video kameraet befinder sig på frederiksberg, mødes gerne til handel.



    Cam'et er i en prisklasse i de 4500 kr ca. selv om det nu ikke er til salg i dk længere, skal siges at jeg faktisk os købte det i England


    http://www.pricerunner.dk/pr/8…33/Videokameraer/Panasoni
    c-SDR-H280-30GB-Anmeldelser



    Ny pris er 1900 kr + evt pp

    Hej
    sælger min Htc magic i super stand uden ridser eller noget og med alt tilbehøret og æsken. købte den i sommerferien så køberen skal unlocke den, noget der kan gøre i mange mobilshops for 100 kr eller sårn. Foresten er telefonen låst til 3 og der er kvittering med.



    Mobilen sælges til HBO 1400 kr pp , bor på Frederiksberg og kan både sende og mødes, det vigtigste er et hurtigt salg da jeg er ved at købe ny mobil :-)