Indlæg af Simon2901

    Hej efterhånden er alt min film aktivitet igennem computeren så har på ingen måde brug for min store og pladskrævende dvd samling sælger helt samlet eller i store pakker afhængigt af om det hele ( mere eller mindre) kan afsættes, fortrækker at mødes men ellers skal køber betale porto og være klar i sine udmeldinger så der ingen misforståelser sker mht filmende da der er rigtigt rigtigt mange!


    det hele befinder sig på FREDERISBERG!


    Listen af dvd´er alle i fin stand :


    Serier/bokse:


    - Langt fra Las Vegas vol. 1-4 (Hele serien)
    - Klovn 2. Sæson
    - The Simpsons complete first season
    - The Simpsons complete second season
    - The Simpsons complete Third season
    - The Simpsons complete Fourth season
    - The Simpsons complete Fifth season
    - The Simpsons complete Sixth season
    - The king of queens 1st season
    - Jul på vesterbro
    - Jeg Claudius ( complete series)
    - Rome complete seccond season


    Film:


    - Simpsons The movie ( 2 kopier, den ene i folie )
    - From Dusk til Dawn 1-3
    - The Matrix 1-3
    - The Blair Witch project 1-2
    - The lord of the Rings
    - Eminem all access Europe
    - Men in Black 1-2
    - Starwars 2-3
    - The New World
    - Superbad
    - Narnia 1 collectors edition
    - 8 Mile
    - Ordinary decent Criminals
    - Bagland
    - Killing Mr Griffin
    - Superman 2
    - We where soldiers ( kina udgave min ven gav mig)
    - Crossroads
    - Bride of Chucky
    - Million Dolar Hotel
    - Drabet
    - Tomb Raider 1
    - Danske Videoer der ( dansk raps historie i videoer)
    - Bad boys 2 ( kina udgave)
    - Mirakel
    - Terkel i Knibe
    - Lucky Luke vejen til oklahoma
    - Lucky Luke Dalton City ( i folie)
    - Original Sin
    - Merlin
    - Voksne mennesker
    - good bye lenin
    - Resident Evil
    - O brother where art thou?


    Hvis nogen er intresseret i at købe det hele giver jeg en stor rabat !


    ellers så skal der bydes seriøst, selvføli giver jeg mængderabat men kun på mange film!

    Jeg sælger overstående, som jeg købte for halvandet år siden over nettet, dvs der ikke er nogen decideret garenti med, Videokameraet var i pris klassen 4500+ og er udstyret med 3ccd som gør at dets farvegenkendelse er HELT i top :-) hvis man ikke har brug for eller gider hd video der fylder så meget er dette noget nær det bedste sd alternativ, video cam'et har 30 gb hdd og plads til sdhc kort yderligere, det har rigtig fin lyd og så har Leica dicomar lense og super optisk billed stabilisator. Derudover er Cam'et kun brugt få gange og er i super stand, dette gælder også for batteriet osv.


    for li at gøre det overskueligt kan jeg liste de vigtigste features op:


    30 hdd
    sdhc slot
    3.1 mp still picture
    Mega O.I.S optical image stabilizer
    3cdd proffesional tecnology system
    Leica Dicomar lens
    Crystal Engine
    2.7"Wide screen
    10 x optical zoom
    lille taske ( fik med, ved siden af cam'et)
    sd kort til usb kortlæser


    billed: http://images.pricerunner.com/…nasonic-SDR-H280-30GB.jpg



    befinder sig på Frederiksberg, ville fortrække at mødes men ellers så betaler køber porto.



    Skal af med det da det bar ligger og fylder så regner med at sælge til højeste bydende, efter nogle dage hvis budet er rimeligt ( skal siges at jeg ikke sælger for 500 kr, nærmere det dobbelte :-))



    denne tråd kører på flere forumer

    Hey jeg sælger en softgun og en automatisk softgun der kører på gas




    softgun'en er i plastik og er velholdt den bruger almindelige softgunkugler




    den gasdrevne pistol er derimod i super lækker kvalitet og er købt i italien,det er en kopi af en italiensk baretta og der er brugt metal til den og derfor føles den også meget autentisk, den er med andre ord en virkelig lækker gasdrevet pistol



    har lidt billeder af pistolerne og hvad der medfølger derudover har jeg en pose og en beholder med gule softgunkugler ved ikke lige hvor mange der er men det er mange, de medfølger selvføli også



    http://peecee.dk/upload/view/197070
    http://peecee.dk/upload/view/197071
    http://peecee.dk/upload/view/197072
    http://peecee.dk/upload/view/197073
    http://peecee.dk/upload/view/197074
    http://peecee.dk/upload/view/197075
    http://peecee.dk/upload/view/197076

    ville helst sælge dette samlet, hvis der kommer et noglelunde bud så sælger jeg pistolerne :-)


    de befinder sig på frederiksberg foresten, så kan også mødes til handel, hvasgo at byde!

    Sælger denne ipod i super stand uden ridser på glasset eller noget, der medfølger 2 holdere, hvor den ene er en smule slidt. Ipod'en har været byttet i fona 2 gange hvorefter jeg har modtaget en helt ny, derfor er den også i super stand og med alle kvitteringer, æske osv.


    den befinder sig på frederiksberg og jeg er villig til at handle billigt især til folk der kan komme og afhente eller mødes, sælger den pga jeg køber mig en archos 250 gb, og derfor ikke har brug for den længere.


    Dette skal forhåbenligt blive et hurtigt salg og den kører på flere forumer, sælger når jeg føler nogen har budt en rimelig pris, og skal siges at jeg er fornuftig på det plan


    Mvh Simon Cecchin Birk
    email: Simon2901@gmail.com

    Hey har desværre ikke tid før jeg kommer hjem rejser til USA her i morn tidlig tidlig, men skal nok tage billeder når jeg kommer hjem, selve standen er virkelig velholdt , vil mene den lige så godt kunne være et halvt år gammel, passer godt på mine ting, så af ift alderen kan den ikke være i meget bedre stand!

    Hej sælger min lidt over 2 år gamle ( dvs ingen garenti) Macbook Black som var top of the line da jeg købte den til 12.500. Standen er helt i top da jeg altid har haft den i en stram sleeve som også medfølger, alt på maskinen virker perfect og der er windows office pakken installeret og der medfølger evt et mac hdmi out kabel som er i 2 dele og som koster 500 for nyt, ellers er alt som der kommer med i kassen der stadig og tror faktisk også stadig jeg har kassen stående.


    men selvfølgelig er maskinen brugt og derfor sælger jeg den også derefter rent prismæssigt :-)


    specsne er følgende:


    13.3-inch glossy widescreen
    2,4 ghz dual core
    4 gb ddr 2 ram ( opgraderet til 4)
    180 ( eller 160, kan ikke lige finde ud af) harddisk
    cd/ dvd brænder


    og resten kender i nok selv hvis i er intresseret i en macbook :-)



    Jeg sælger da jeg simpelthen ikke gider rigtigt har brug for macbooken længere da jeg har anskaffet mig en 18,4 tommer acer, og kikker på en stører 11,6 tommer notebook der opfylder mine krav.


    dog skal det siges at jeg ved den rigtige byttehandel er villig tl at bytte til en windows bærbar, dog skal den så være af den nyere slags.


    Jeg vil være i udlandet i 7 dage frem og vil derfor lade jer byde frit og forslå eventuelle byttehandler, når jeg kommer hjem vil jeg vurderer eventuelle bud og i såfald at højeste bud er rimeligt så sælger jeg maskinen :-)


    Mvh

    Tjaa hvis det kan afhentes ( hvilket stærkt er fortrukket) så kunne jeg gå med til en rigtig god pris kan li prøve at vurdere tingene, sårn hurtigt



    1 stk. Rock band - 150
    1 stk. Rock band 2 - 200
    1 stk Guitar hero 3 - 50
    1 stk. Guitar hero 2 guitar - 50
    1 stk. guitar hero 3 wireless guitar - 125
    1 stk Rock band guitar - 50
    1 stk. Rock band trommesæt - 250
    1 stk Trommesæt paddings lydæmpere - 50
    1 stk sorte ekstra gode trommestikker ( de originale medfølger også) - 25
    1 stk Rock band microfon - 50


    900 kr ville jeg mene ville være en god samlet kunne være dog ville jeg gerne gå ned til fx 800 kr for at skubbe gang i salget især hvis folk henter, skal siges at alt rock band bortset fra rock band 2 spillet blev købt i sidste måned og har kun været brugt et par dage.

    Hej kan ikke rigtigt overskue at have alt det rockband gøjl stående så vil gerne sælge det, alt er i super stand og meget af det er næsten lige købt. det sælges samlet helst til en køber der kan mødes og afhente det.


    Pakken indeholder følgende, til xbox360:



    1 stk. Rock band
    1 stk. Rock band 2
    1 stk Guitar hero 3
    1 stk. Guitar hero 2 guitar
    1 stk. guitar hero 3 wireless guitar
    1 stk Rock band guitar
    1 stk. Rock band trommesæt
    1 stk Trommesæt paddings lydæmpere
    1 stk sorte ekstra gode trommestikker ( de originale medfølger også)
    1 stk Rock band microfon



    Tingene befinder sig på frederiksberg, og det er i som sagt i super stand bla er alt rock band udstyret lige købt.



    Sælger til en rigtig fin pris hvis folk kan hente det, dog skal man heller ikke byde urealistisk tak

    Den kan stadig købes i udlandet, men tilsyneladende ikke i dk, det er fint du ser det nu hvor jeg selv har misset det,


    Linket kan så nu bruges til at se hvordan Cam' ser ud :) og at det er et højkvalitets kamera, men og vil da også hive 200 kr af prisen så som stadig er et røverkøb for hvad man for.


    1900 kr evt. pp