Indlæg af Arbok

    Hej Sam - tak for svaret!


    Da jeg ikke fik så mange svar her på Tweak (og HOL...) har jeg sendt en mail til XS-Sound, men har ikke hørt fra dem.


    Jeg kigger lidt mere på Auzentech's X-plosion - god pointe med chip'en.


    Det der tiltaler mig ved Audiotrak er at man kan udskifte op-amps og på den måde tweake lyden - har læst nogle tråde på nettet hvor andre nørder har opnået gode forbedringer på den måde, men det er jo ikke gratis! - fx var der en der muggede over at de bedre op-amps i sig selv kostede det samme som kortet...


    Jeg har hifi-udstyr i den lidt tungere ende til musik. Jeg lytter dog også en del musik via pc'en med gode hovedtelefoner, men lydkortet er nok mest legetøj til spil og musik i god kvalitet på pc'en.


    /Lars

    Hej,


    jeg overvejer dette lydkort efter at have læst flere gode anmeldelser, men indimellem også nogle forbehold. Jeg har også kigget på Auzentech's X-FI kort, men vil ikke ofre mere end 1000 kr.


    Vil høre om der er nogen på Tweak der har haft det i længere tid og kan kommentere på ydelsen og evt. fejl/mangler.


    Er der nogen der har forsøgt sig med at skifte til andre op-amps?


    Jeg hører meget musik, men vil samtidig gerne have et godt kort til gaming. Når man læser anmeldelserne er der vist ingen tvivl om at man får begge dele.