Indlæg af Jon_P

    Hej tweakere!


    Jeg har fået anskaffet mig en Acer Aspire 6935G.


    Lige nu er der installeret vista på maskinen, mens jeg venter på windows 7..
    Desværre har maskinen fået personlighedspaltning.


    Til dem der ikke kender til acer, så har acer et program der hedder acer arcade, som skulle styre alt fra film, musik til tv, og på denne acer er der enda også deluxe udgaven.. men så kommer det mærklige:


    Når jeg slukker så kan, den 1 ud af 5 gange (sådan ca), starte op igen hvor den går uden om vista og windows hvor den gerne vil installere acer arcade? da jeg for 2 uger siden tænkte "det for den bare lov til" valgte den at gøre så vista slet ikke kunne starte op, og jeg blev nød til at reboote. :(


    Nu har jeg jo så lært, at det skal man ikke sige ja til, og istedet for slukker jeg bare computeren på tænd/sluk knappen, da der ikke er andre muligheder for at slippe eller komme ud af forespørgslen på installationen af acer arcade.. hmmm...


    men engang imellem bliver den stædig og starter op igen.. denne gang vælger den lige at vise en del af opstarten på windows xp ???


    så min bærbare har det vilde personlighedsspaltning og har absolut ingen idé hvad jeg kan gøre ved det.


    da jeg ikke er den helt vildt tekniske computer bruger ville det være dejligt med nogen svar på mit problem, så jeg også kan følge med :)


    Tusind tak!


    Mvh Jon

    Jeg skal til at studere til multimediedesigner, og da jeg skal sidde i skolen og lave de fleste opgaver, har jeg brug for lidt hjælp til et bærbart valg. Kravene til computeren er sådan her for at kunne køre det mest krævende program; Adobe Mastercollection:


    http://www.adobe.com/uk/produc…tercollection/systemreqs/


    Jeg satser dog på mere end 2 GB RAM og en maskine uden Blu-ray brænder..


    Jeg har kigget lidt på en Acer.. Helt præcist en Acer AS8530G som er set på wupti.com til 6499..


    Mvh. Jon