Indlæg af ChrD

    Der måtte en ny windows install til..... Lige nu slås jeg lidt med en/flere drivere der laver Crash til blue screen.....


    Hvad vil du anbefalde af ram til det bundkort ? 8gb er sådan lige i underkanten af hvad jeg kan leve med....

    Jeg har lige fået liv i dyret igen :clap: ... Jeg har haft 2 ram blokke ude og haft grafikkortet ude.... Nu vil den så bare ikke boote win7 up, Boot række følgen ser rigtig ud :( ...

    Hej


    Jeg har for en måneds tid siden bygget et nyt system, det har kørt som det skulle, indtil jeg i dag skulle genstarte, efter genstarten hang Mobo ved A2 googlede mig frem til det var noget med SATA så prøvede at disconnecte alle SATA forbindelser og lavede en reset på CMOS, de resulterede at Mobo hang ved B4, googlede mig til det det var noget med USB.... Så ud med alle USB forbindelser, hvilket fik Mobo hænge ved D7... google igen igen, og noget med manglede mus/tastatur, så i med en anden mus for teste det, det fik så Mobo til at hænge ved 99.... og det så der hvor jeg er nu, hvis jeg sætter en hardisk i med mus og tastertur hænger jeg ved A2 og hvis jeg tager sata forbindelse ud hænger jeg ved 99....


    Er der et klogt hoved der har et bud på hvad jeg lige stiller op her ??? kan det evt. være Mobo der er stået af ?


    Mit system:


    MSI x99S gaming 7
    I7-5820K
    Coolermaster V8
    EVGA 970 GTX
    Crucial Ballistix sport ddr4 12Gb
    Corsair RM850
    Crucial BX100 SSD


    Christian

    Hej


    Jeg er ikke en haj ud hardware og har mere en gang købt dele der ikke passer sammen :$ Så for at undgå det igen, har jeg brug for noget hjælp til at købe nogle gode ram (12-16GB) samt en ny harddisk 1 TB til asus P6T Deluxe bundkort


    Men hvad skal jeg købe ?


    Chr

    Jeg er for første gang taget skridet ud i at samle/opgradere comp


    jeg har ind til videre kun fået sort skærm når jeg har for søgt at fyre op, jeg har så lige opdaget af de ram jeg har købt ikke passer til :(
    Jeg har 2 gb DDR2 ram fra mit gamle bundkort, kan jeg godt bruge dem på et Asus P6T Deluxe ? (jeg vil kun bruge midlertidiget til jeg for fadt i de rigtige ram)


    Jeg har købt
    ASUS P6T Deluxe
    i7-920
    8 GB kingston valvue ram
    og genbruger
    Sparkel Geforce 8800GT 320mb

    Har lige købt samme CPU med et Asus P6T deluxe bundkort... Kender flere som syntes det køre rigtig godt... Har ikke fået startet mit system op i nu, så kan ikke svare på hvordan det funker på min maskine

    Jeg håber det er ok, jeg genbruger tråden, da jeg lidt står i samme situation?


    Jeg har for første gang i mit liv opgraderet min comp
    systemmet ser ud som følger:


    Asus P6T Deluxe
    i7-920 2,66 GHz
    2 x 4 gb Kingston value DDR3 ram. KVR1066D3Q8R7SK2/8G
    Sparkel 320mb Geforce 8800 GT/(X) Kan ikke huske om det er GT eller GTX
    Corsair TX750W
    Noctua NH-U12P


    Efter at løst den plumberede 8 pin stik mysteriet :roller:
    Har jeg nu fået gang i mine cd/dvd drev. Alle blæsere er i gang og hard disken snorre, men det kniber med at få gang i min skærm, den starter med op når jeg starter compen op, men den for ikke noget signal :(


    Har prøvet at boote fra begge cd/dvd drev uden held.....
    Er ved at få grå hår på mit ellers skalde hovdet over det ikke bare virker som det skal.... Nogen der kan hjælpe?