Indlæg af fuglsang

Hej alle
    Efter en større opgradering i LANet Thy Party, skal vi nu have solgt ud af en masse switche som vi har brugt til flere af vores LANs. Alle switche er testet.
    Det drejer sig om følgende switche. Alle switche er enten gigabit eller med gigabit uplink:

1 x D-Link DES3250TG - Port 37 til og med 40 er defekte.
    1 x Linksys(Cisco) SRW2016
    1 x Linksys(Cisco) SRW224
    1 x SMC 6752AL2
    2 x Zyxel ES2024
    2 x 3COM 3C17304

Billeder:

www.thy-party.dk/arkiv/switch1.jpeg
    www.thy-party.dk/arkiv/switch2.jpeg

Pris: 300 kr. pr. stk. eksl. forsendelse.
    Switchene befinder sig i Thy, Nordvestjylland, men kan naturligvis sendes med posten efter aftale.
    Sælges også på andre sider.

Kort om bærbaren og salget
    Bærbaren sælges grundet opgradering i form af ny bærbar. Bærbaren er købt i Juli 07, og er ejet af en kvindelig gymnasieelev som jeg sælger den for. Den er blevet brugt til skole, og normalt hjemme brug. Den er blevet behandlet ordentligt, og har lidt minimalt overlast. Den har været til reparation i August 08, hvor den fik udskiftet LCD-kabel(mellem bundkort og skærm), og har ikke siden vist tegn på fejl eller skader.
    Batteriet er mere eller mindre defekt, da det max. kan holde strøm i 30 min. En udskiftning af det koster omkring 800-1000,-

Hardware specifikationer
    CPU: Intel Celeron M440, 1.8 Ghz(FSB: 133.3 Mhz) - Alias: Yonah-1M
    Bundkort: Acer TravelMate 5310, m/ Intel Calistoga-G i943GML
    RAM: Samsung, 2 x 512 DDR2-667
    GFX: Intel Mobile 945 Express (256MB) - 3D Accelerator: Intel GMA 950
    HDD: Hitachi, 120 Gb, 5400 RPM, SATA
    Skærm: 15.4" WXGA (1280 x 800) LCD
    Diverse: Trådløs netkort, kortlæser

Den leveres i original emballage inkl. alt fra da den blev købt, dvs. originalt Vista Home Basic(Acer version). CD keyen under bærbaren er selvfølgelig næsten slidt væk, dog skrev vi det ned på et stykke papir da jeg forudså at det ville ske. Manual osv. følger også med. (Men hvem er det lige der bruger det?)

HBO: 1000pp - Bare fordi det er HBO er det ikke ensbetydende med, at det ikke er muligt at prisen bliver lavere, men fyr løs. Den befinder sig i Bedsted Thy, 7755

Stil endelig spørgsmål, og jeg skal forsøge at svare dem så godt som muligt.
    Jeg er gud, og har ret til alt!

(Den kører også på HOL.dk)