Indlæg af Ðoom

    Goddag Folkens!


    Jeg søger nogle i midt-nordjylland området som vil bytte en PS3 for en Xbox 360, hvor der følger Halo 3, Halo Wars & Guitar Hero 4, hvor Guitaren følger med. Udover det følger der de normale ting med til Xboxen, headset, 1 joystick, størmstik, lan-kabel osv. Det er ikke brugt særligt meget, Guitaren er blevet brugt en maximum 5 gange, hvor at Xboxen når er blevet brugt en 5-10 gange i alt, har ikke spillet specielt meget på.


    Det jeg søger er en PS3 slim/normal, det er sgu' lige meget. Men den skal være i fin' stand og der skal helst være et joystick med, ellers skal de basale ting være iorden, den skal virke osv. :b Men altså, det ville være utroligt fedt hvis der også fulgte CoD4 med PS3'en (;


    Ðoom over and out!


    PS. Er villig til at betale en lille sjat få PS3'en, hvis det ska' vær' :p

    Nice nok Sortemis :D Tak for de links der det gav mig da noget at tænke over i forhold til om jeg vil havde HD (:


    Men hvis jeg ikke tager helt fejl så er "HD" kun til fjernsynet ikke sandt? Jeg mener nemlig ikke det har nogle effekt på gaming, men nu kan jeg også meget nemt tage fejl her, så ret mig lige hvis det er (:

    Haha, godt nok at hører Jurge, så vil jeg da stærkt overveje at bestille den her engang, så skal der satme games noget computer :P Der er jo en del der skriver inde på edbpriser at kvaliteten er god til den pris den nu har (:


    Jeg lagde faktisk ikke mærke til det var en 24" skærm du linkede :D, men ellers så, så den også meget fed ud (:

    Ja okay, fair nok :P Er ret ny herinde (:


    Den skærm ser også ret fed ud, det ville da være en ting jeg vil overveje. Ihvertfald den som jeg linkede da var der noget snak om at foden ikke var specielt god, pga. bare man lige rørte ved bordet begyndte skærmen at vippe. :P

    Jeg leder efter en ny computer skørm i størrelsen 22 tommer. Jeg har kigget lidt på nogle forskellige så som denne Samsung "http://www.edbpriser.dk/product/details.aspx?pid=447407".


    Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal vurdere en skærm, har ikke så meget forstand på det, så jeg tænkte at nogle herinde kunne hjælpe mig. Altså, det skal bare være en fladskærm som er 22 tommer, og mellem 1.000-2.000 kroner. Det gør ikke noget hvis den overskrider beløbet med en lille smule. Ville være meget taknemmelig hvis nogle kunne hjælpe mig (: