Indlæg af crapzn

    Det virkede dog ikke og der kom intet frem da jeg prøvede :p


    Den finder min USBKEY i bios når jeg går ind under removable drives, men den begynder ikke at ville boote fra den.


    Brugte autoinstalleren fra hjemmesiden.

    Har updated BIOS ;)


    Har ikke lige noget dvd-drev liggende hvor jeg kan boote fra, og kan ikke boote via USB fra mit mobo, så det kan ikke lade sig gøre den vej :)


    Jeg har fjernet mit OC og sat ram til std. 1600 mhz - men som sagt før, så kan den simpelthen ikke starte op uden at cpu+RAM er i sync mode :)

    Wow nuller :-P


    Som sagt, så kan det ikke lade sig gøre hvis CPU og ram ikke er synced overhovedet at komme forbi postscreen :)

    Memtest ser lidt kompliceret ud synes jeg, er der ikke et RAMtest program der kan køres fra windows?


    Jeg tester lige en times P95 og kigger igen, for at være sikker :)

    Hej, jeg ved ikke om du måske overså det, men hvis jeg ikke indstiller timings og ram synced og manuelt, så fryser den ligemeget hvad :)


    Og mit oc er ikke ustabilt, cpu bliver ihvertfald ikke for varm :)

    Hej.


    Dette er en ny computer og problemet har været der fra starten af.


    Jeg har det problem at min pc fryser random når jeg ser videoer, hvad enten det er stream eller downloaded. Nogle gange kan jeg se flere videoer ad gangen på youtube, men andre gange fryser den efter 10sekunders tid.
    Problemet forsvinder hvis jeg disabler hardwareacceleration i windows, men dette får jeg ikke særlig meget ud af som en permanent løsning, da alt i spil og videoer bliver grimt.


    Det skete både i win7 og nu med xp, jeg har aldrig oplevet det før.


    Får ingen fejlmeddelelser i event viewer når crashed sker.


    I starten var der mange problemer med at pc'en frøs random, men det var der åbenbart mange der havde erfaret med 790i, løsningen var at sætte volt manuelt på alt, samt manuelt indstillinge timings på ram (derudover skulle cpu og ram kører sync, derfor 3,2ghz på cpu)


    Mit setup:
    q9450 @ 3.2ghz
    zotac supreme 790i
    8800gtx
    2x2GB corsair XMS3 dhx 1600mhz cl9
    corsair f40 ssd
    CoolerMaster Silent Pro M700
    Corsair H50 vandkøling


    Har desuden prøvet med en masse forskellige grafikdrivers, uden noget held.

    Hej tweak'ere.



    Jeg søger ovenstående grafikkort i perfekt stand - Det vil sige at det skal virke og det ikke skal være fysisk beskadiget.


    Derudover skal det ikke larme som en ond harley ;)



    I må meget gerne skrive hvilket mærke i har, samt skrive hvor gammelt det er, og hvilken køler der er på (std, eller??)


    Skriv også meget gerne hvad i forventer at få for det!


    - Det skal kunne sendes :)

    Sælger 2 stks zotac GTX285 (2.484ghz modellen) De kan både sælges hver for sig og samlet. De er i uåbnet emballage og der medfølger kvittering. Kortene er købt i England af min far fordi han mente jeg kunne bruge dem i min pc. Kan jeg ikke og sælger dem derfor. De er begge uåbnede og kvittering haves.


    http://www.edbpriser.dk/Produc…oducts&Soegeord=zotac+285
    Nypris: 2386,-
    SlåTilPris: 1800,-


    De befinder sig imellem Holbæk og Roskilde.
    Såfremt varen skal sendes betaler køber porto.
    Jeg forebeholder mig retten til alt :)