Indlæg af Rosdahl

    Frozen Throne er det ultimative lan-spil :D


    - Men vi spiller også spil som f.eks. COD 4, CS 1.6 Lan Only, Starcraft, FM09, PCM09 og Trackmania :D


    Bare lige for at nævne nogle stykker :D

    Mange tak for dine bud. Men har nok udtryk mig forkert i det jeg har skrevet.


    - Skærm, mus og tastatur ejer jeg i forvejen, det er kun selve maskinen jeg skal have fat i for de 10.000 :)

    Jeg har en 19'' skærm. et G15 tastatur og en logitech mus, jeg ikke lige kan navnet på..


    Om den er samlet eller man selv skal konstruere den, er sådan set ligegyldigt :)

    Hej, jeg skal ud og købe mig en ny computer. Jeg har tænkt mig at bruge omkring 10.000 på sådan en. Også var det at jeg ville hører om i havde nogle gode forslag til en gamer-computer, som i ville anbefale inde for det tilgængelige budget.


    Mvh. Rosdahl


    - Har selvfølgelig været rundt og kigge på de forskellige sider som f.eks Topdata, men vil selvfølgelig gerne ha' den der er bedst til prisen :)

    Føler da ellers at min computer kører fint. Ved godt det ikke er den bedste. Hvilket også var grunden til jeg ville til at finde mig en ny. Men den kører altså helt fint, det er slet ikke det.

    Men nu kan det også være fordi han kender til nogle ting ved min computer som jeg ikke lige har fået oplyst herinde? Blandt andet med at der ligger mange muligheder i min computer til at gå ind og forbedre den. Med ekstra plads til ram, grafikkort osv.. Der er måske nogle ting der?

    Har en ven der siger at jeg kan få 1500 kr. for den, og han er rigtig meget inde i computere. Så synes da det er mærkeligt at jeres bud er så langt fra hinanden. Men tak for hjælpen :)

    Computeren er 3 år gammel, men har sat nogle ekstra dele ind i den så alle delene i computeren er ikke 3 år gamle. Bla. rammene er ½ år gamle kun.


    - Er ikke sikker på jeg har kvittering til den, da det var en gave fra min onkel der arbejder med videresalg af Dell i Danmark. Men måske har han det :)

    Hej. Jeg står og overvejer at gå ud og købe mig en ny computer, derfor overvejer jeg også at sælge min nuværende computer, da det ville hjælpe med i prisen på den nye.


    Info omkring min computer:


    XP Home Edition
    CPU type: Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15x200)
    3,5 GB DDR2 SDRAM Corsair
    Grafikkort: Radeon X600 Series Secondary(256 MB) og Radeon X600 Series(256 MB)
    Lydkort: Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]
    C: 149448 MB


    Hvad vil i tro at jeg kunne få for min computer, hvis jeg sælger den nu og her? :)


    Mvh. Rosdahl