Indlæg af Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jamen det er jo utopi... Man kan da ikke have en politik der siger "Alle dem som er ok vil vi gerne beholde, men alle dem som pga svære leveforhold havner i uføre, skal bare sorteres fra og sendes ud af landet, inkl. dem som er født og opvokset her. Nåja - og afskaf så også lige islam og tørklæder i DK"


    Jeg vil nu mene at alt form for religion skulde forbydes.. det er jo syge menesker vi taler om.. at tro på jesus, gud, alah, budda, osv. er jo det samme som at tro på julemanden og påskeharen.. noget alle burde stoppe med når de nåede en alder hvor logik og evnen til at skældne fantasi fra virkelighed kommer fram.. sådan ca. 4-6 år..


    Hvis man er over den alder og stadig tror på den slags så er i jo syge..


    Religion høre ingen steder hjemme i et modernet samfund..


    Fed7haS

    Enhedslisten er jo en flok idioter :P så nemt kan det siges.. det jeg er mest træt af med dem er at man skulde tro det var Ungdomshus partiet.. det er fadme 90% af hvad de taler om.. der er andet i danmark end ungdomshuset...


    Så langt hellere DF..


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ramses_1109
    Kunne da helt sikkert godt være at jeg lige kigger for forbi. Ellers kan du jo stå med danmarksflag og tåre i øjene når jeg lander i Bangkok:-)


    hehe :D


    Eneste problem med pattaya er at når man havner der kommer man ikke videre :P hehe det er så fedt et sted..


    Eller alt i thailand er faktisk fedt.. du skal nok få en fed tur.. jeg har selv besøgt thailand 5 gange og elsker landet.. men selv om det er billigt så har man det med at bruge mange penge da man bare fester det mere :P hehe... jeg plejer at fyre en 40.000 af på en 3 ugers tur... imens mine venner klare sig for 10.000 :P men jeg shopper vist for meget..


    Fed7haS

    Jeg er i pattaya intil den 28 november :P så du kan da kigge forbi når du lander så giver jeg en Chang eller 2 hehe :D pattaya er kun ca. 2 timer fra bangkok.. og thailands fest hovedstad.. så her keder man sig ikke :P


    MvH Fed7haS

    Jeg har selv både en Imac og en Macbook.. og er vildt glad for dem.. har dog ikke windows på nogle af dem da jeg elsker Mac's OS.. men du kan sagtens instalere windows på de nye macs.. og det funger fint..


    Så hvis du har forælsket dig i en mac.. så er det bare at købe :) du vil ikke fortryde det... bare husk at give Mac's OS en god chance.. mange windows brugere har det med at købe en mac bruge den i 2 dage og give op hvor efter de aldrig bruger det igen.. og det er sgu synd.. for efter min mening er det 100% på par med windows.. og rigtigt lækkert.. :D


    Fed7haS

    Folk skal da have lov til at tale hvad de vil.. hvis 2 tyrkere taler tyrkisk til hinanden på en kafe er det da 100% op til dem.. hvorfor skulde vi da forlange at de skulde tale dansk? så vi kunde lytte med i hvad de sagde?
    Jeg vil nu mene at det ikke rager os.. hvad endten det er danskere eller udlændinge der taler..


    Det jeg tilgængæld har et støre problem med er folk der råber.. hvis man er ude i offenligt så taler man fandme i et ordenligt toneleje osv.. jeg hader folk der insistere på at alle i en cafe skal være vidne til hvem de nu scorede i går og hvor stort brian anlæg de har fået i deres fiat.. det samme gælder folk der taler i telefon.. FOLK KAN IKKE HØRE DIG BEDRE FORDI DU RÅBER!!! det kan vi tilgængæld.. og vi gider ikke høre på det...


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher
    Altså hvis man skal have noget der holder bedre skal du jo op i en B&O, men det er jo så også lidt et andet prislege :)


    Der tabte jeg tråden hvad hulen har B&O med sagen at gøre?


    Fed7haS

    Normalt hader jeg fodbold og syndes det er enormt kedeligt.. men jeg bliv logget til at se denne kamp sammen med nogle venner.. og for fandet det var vildt.... VILDT KEDELIGT!!! hehe


    Jeg fatter virkelig ikke den sport... 90 minutter for at se noget der slutter 0-0 hehe.. talk about a ripoff..


    totalt spil af tid..


    Fed7haS


    Og hvad fanden er der galt i det :) jeg går i biffen for at blive underholdt og det gør bourne ikke.. det er en sovepille.. :D


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Du beder os om at lade være at sammenligne Bourne med Die Hard, og så gør du det efterfølgende selv?


    :boxed:


    Gør jeg da ikke... at jeg siger en gokart ikke kan følge med en formel 1 er da ikke at sammenligne det er et faktim.. ligesom det er et faktim at bourne filmne stinker og diehard ikke gør-


    Fed7haS

    Jeg var ved at falde i søvn til de 2 første og har bestemt ikke tænkt mig at se denne her for så går jeg da i koma.. :S


    Og gider i lige lade være med at sammenligne den med Die Hard.. Bourne filmne er slet ikke i samme liga som Die Hard.. selv den dårligste die hard film er bedre end den bedste bourne film..


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    det vil da også være synd for den lille orm at blive stukket sådan i ;)


    Ja det vilde jo ende med at WSPA vilde komme og anholde os for dyreplageri..


    Fed7haS

    Vi får da aldrig plads til "Velkommen Om Bord" på den lille snabel.. den kravler sikkert også bare ind i skjoldet som en skildpade når den ser lys.. lille pjok.. :P


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hvis nu man er i de ømme regioner, så kan man vel ligeså godt gå hele vejen :))


    Er det ikke "Velkommen om bord" Fraiser har skrevet på Kalorious i sænk periskopet..


    Fed7haS

    Soldt!!!


    Åbenbart en her inde fra der hade sagt til en ven at jeg hade den til salg :P er lige blevet afhentet :) tak til hvem end det var.. hehe


    MvH Fed7haS

    Bare lige for at komme det helt til livs :P så er jeg faktisk ikke intraseret i at handle med nogle hvor jeg skal sende den osv.. jeg vil gerne deale med folk face to face.. så at folk bor i nogenlunde kørsels afstand fra kbh vilde være en fordel.. jeg kan også komme forbi med den så en eventuel køber kan se den hvis det er :D


    Og det er skam ikke fordi jeg ikke "VIL" smide billeder op af den.. jeg har simpelthen bare ikke noget cam :P og kan ikke lige låne et da jeg er på job til mandag..


    Fed7haS