Indlæg af mortenhy

    Ja, jeg har prøvet tre forskellige pcér. Den installerer driversoftware som den skal, jeg taster pinkoden ind, men når jeg trykker på opret forbindelse siger den at serveren ikke er fundet? Oister kan ikke hjælpe mig, og Telmore mener problemet er ved modemmet. Det virker fint med simkortet fra Oister, og Telmore simkortet virker fint i modemmet fra Telmore. Telmore simkortet "virker" jo egentlig også i Oister modemmet, den vil bare ikke lade mig oprette forbindelse til nettet. Jeg har godt nok modemmet fra Telmore, men modemmet fra Oister er klart meget bedre kvalitet. Derfor vil jeg gerne kunne bruge det!

    Har fået tilsendt et simkort fra Telmore(mobilt bredbånd), og vil nu bruge mit Huawei e 160 modem fra Oister til mit nye simkort. Jeg har pinkode, pukkode og oplåsningskode, men den bliver ved med at skrive at den ikke kan få forbindelse. Når jeg sætter mit Oister simkort i, er der ingen problemer.
    Nogen idéer?

    Jeg skal selvfølgelig også have den. Forstår ikke de dersens Iphoners(ikke ondt ment). Hardware mæssigt kan en Iphone slet ikke hamle op med Desire. En Iphone understøtter heller ikke Flash ligesom Desire. Har lige fået at vide at vi kan opgradere Android fremover gratis og uden at skulle downloade via PC. Hvis du går ind på "Alt om data", kan du se top 15 over verdens bedste mobiltelefoner og gæt hvilken der ligger på en førsteplads!
    Regner med at købe den om 14 dage, det ser heller ikke ud til at der er nogen der har fået den endnu.ke har været der, så gå ind på Youtube og se hvad den kan.
    Lad os bare skrives ved senere.

    Jeg får hele tiden beskeden:"et program er skyld i at Windows sync center er holdt op med at fungere". Eneste mulighed jeg får er et spørgsmål:"vil du lukke programmet". Nogen forslag til hvad der er galt?, og hvad bruges det til. Tak for alle de andre gange i har hjulpet mig herinde.
    Venligst Morten

    Har lige købt en ny bærbar(HP pavilion dv3610eo) har et problem med det trådløse
    netværk.
    Problem: Nogen gange står der begrænset forbindelse.
    Nogen gange er der forbindelse men ingen sidevisning.
    Nogen gange skriver den 2 eller 3 efter netværksnavnet.


    Det er et HP wireless assistent netværkskort.
    Mine to andre bærbare virker fint, det gør HP også med LAN.
    Har prøvet at nulstille, konfigurere, hente IP-adresse og opdatere.
    "Denne enhed virker korrekt", står der, om netværkskortet.
    Jeg bruger IE 8 og Norton.
    Routeren er en Scietific Atlanta fra Stofa.


    Tusind tak på forhånd.
    Venligst Morten

    Tror nok det er software det her med video-decoder.
    Jeg er en af de heldige(ikke), der har brugt 3800 kr på Aspire 751(1,33 ghz-2gb ram-250 hdd) med Vista to dage før skæringsdatoen til opgradering af Windows 7. Problemet er at min søn ikke kan se en aldmindelig Youtube video. Jeg tror problemet er 1,33 processoren. Vil det hjælpe at købe sådan et decoder program????
    Venligst Morten.

    Overvejer en Aspire 751(11,6") til brug i bus og tog. Der er to modeller til samme pris, næsten da:
    1. 1,33 ghz Atom- 2 gb ram og 250 HDD.
    2. 1,6 ghz Atom- 1 gb ram og 160 HDD.


    Spørgsmål: Hvilken skal jeg vælge. Jeg ser youtube musikvideoer og hentede film(ikke HD).


    Spørgsmål: Kan man havde valget, skal man så tage computeren med den store processor eller den med mange ram?


    Venligst Morten

    Da jeg skal til at have ny bærbar er jeg blevet meget i tvivl efter at have læst en masse om det, så jeg tænkte jeg ville melde mig ind her og spørge: Lad os gå ud fra at alle specifikationer er ens, hvilke grafikkort får jeg mest ud af til HD film?. Jeg spiller ikke. Overvejer Geforce G105m eller radeon HD 4000 serien. Andre forslag?
    Tak på forhånd.(Hvis i besvarer skal i skære det ud i pap, da en computer for et halvt år siden, for mig, bare var noget man spillede Pacman på).
    Venligst Morten