Indlæg af wwwjimchr

    Hej alle sælger kun samlet. og hvis den ikke bliver solgt inden de næste par dage tror jeg bare at jeg selv beholder den. så må båden sku bare lige vente en måneds tid


    vh jimmi

    Nej du er ikke blind :-) jeg bor i kalundborg og arbejder i kbh så kører den vej hver dag så kan god levere den hvis man bor langs den rute


    vh jimmi

    Hej overvejer at sælge min 20 dage gamle gamer pc (Mobo og cpu er 3 dage gamle) da jeg har set mig varm på en båd :-). Den er ikke samlet endnu, men det skal jeg selfølgelig nok gører for køber.
    der er kvittering på alle dele ( mangler lige at finde kvitering på grafikkort, men skal nok få fundet den frem) så der er 2 års garanti på det hele.


    Delene er / nypris :


    1. nzxt phantom big tower 1100 kr


    2. MSI P67A-GD65 1250 kr


    3. Cpu i5 2500k 1550 kr


    4. Cooler Master Hyper TX3 CPU Køler 160 kr


    5. Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL8 550 kr


    6. XFX Radeon HD 5970 Black Edition (2 GB) 4050 kr


    7. WD Raptor WD1500ADFD 150 GB 1100 kr


    8. Corsair Professional Series HX750W 1050 kr


    så ialt for 10800 kr.


    Har også windows 7 ultimate( uåbnet ),skærm (brugt i 3 uger ) og et par extra blæsere der kan indgå til den rigtige pris


    prisen er fast man spare næsten 2000 kr på nye dele plus at jeg samler den for køber. man kan jo prøve at se hvad en tilsvarende pc koster hvis man køber færdig samlet i butik, så vil jeg gætte på prisen ca er på 14000-15000 kr


    Prisen er min 9000 kr ellers beholder jeg den selv


    vh jimmi

    Hej så er mit sandy setup næsten på plads mangler kun psu og ram så her er jeg åben for foreslag.


    kabinet: bruger det jeg har i forvejen


    Mobo: MSI P67A-GD65


    cpu: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-2600K


    ram: har kigget på disse hvad ville i vælge
    1.http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=491303
    2.http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=518205


    psu:foreslag modtages (regner med at opgradere og kører sli om et år tid så det skulle psu også gerne kunne klare) så hvor stor skal den være ?


    grafikkort: regner med at købe et 5970 brugt (pris ca 2800-3000 kr og så er det ca et halvt år gammelt) hvis jeg kan få bedre kort til de ca 3000 kr kom så kom med jeres bud på det også



    Harddisk: har en wd raptor 74 gb til windows og en 500 gb til spil,musik osv


    hvad siger i til det


    vh jimmi

    hej


    står og er ved at bestille et sandet bro setup som jeg skal have samlet. har selv samlet en pc men det er flere år siden så tror jeg vil lade en om der som har 100% styr på det.
    så er der nogle der kender nogle gode steder med gode priser og god service alternativt kunne det også være en herinde fra som gør sig i sådan noget


    vh jimmi

    ok og stadigvæk max turbo ratio op til 45-50 ?


    skal man forvente en kortere levetid på cpu når man oc


    tak for hjælpen ind til videre

    hehe ja det lyder jo ikke så svært..


    er det i bios at disse ændringer foretaget eller finder der programmer til det ?


    regner ikke med at den skulle oc så meget som muligt, men kunne da være dejligt af få den op på mellem ca 4,0 og 4,5 og køre bund stabilt.

    hej.


    Jeg sider og er ved at bestille et sandet bro setup :-)


    Sidder lige og diskutere med mig selv om det skal være en i7 2600 eller en i7 2600k cpu jeg skal bestille. men andre ord om jeg vil oc.


    Er sådan pænt inde i computere. men har aldrig oc før, så ville høre hvor svært det er . er det noget man kan læse nogle guide's om og så gå i gang med eller skal man finde en der er haj til det og lærer det af.


    computeren skulle jo også gerne virke bagefter


    vh jimmi