Indlæg af sjovogspas

    ja det er under selve installationen der hvor jeg skal vælge hvor windows skal installeres kommer der ingen harddisk frem.

    den harddisk jeg har købt er en wd black edition ssd m.2 nvme.

    hei alle..


    jeg har været nød til at skifte harddisk på min bærbar da den anden stod af.


    jeg ville til at installere windows efter udskiftning at harddisk, men windows kan ikke finde nogen harddisk. de er lige som om pc ikke har registeret nogen. :(

    det skal bare være så man kan opgrade på den.. så ville bare være på den sikre side, men hvis jeg køber et andet bundkort skal der også en ny cpu i med det samme.
    den jeg har kommer nok ikke til at passe i de nye det er nok forældet den cpu jeg har nu?

    okay jeg kan bare huske sidste gang jeg byggede min pc op fra bunden, valgte man et kabinet også var der et vis antal bundkort der passede til lige det kabinet.
    men du siger at bundkort er stort set ens i opbygningen med henhold til kabinet. ?

    hej med jer derude..


    jeg er ejer af en medion akoya.


    mit spørgsmål lyder der sidder et bundkort ms-7616 og jeg søger noget større og nyere. hvordan finder jeg ud af hvad der passer i sådan en medion kabinet.?
    grunden til nyt bundkort er opraderinger, jeg ved ikke hvor meget man kan gøre ved det bundkort jeg har nu. ?(


    der sidder i3 540 3ghz og 12 gb ram. kun onboard grafikkort.. :(

    hei.. har windows 7 32 bit home premium. og fandt ud af man kun kunne have 4 gb ram. men tænkte på at hvis man opgradere til windows 8 om man så kunne få 64 bit, lagt på i stedet for. er nemlig den billigste løsning jeg kunne komme på

    jeg har en bærbar med home premium 64 bit, med de der recovery cd'er. vil det være noget man kunne bruge på min stationær.

    hei har fundet ud af at mit windows 7 home edition 32 bit kun kan have 4 gb ram. og har lige fået op til 12 gb.


    kan man godt få windows 7 64 bit uden at skulle slette det hele, og hvis, hvordan og hvilken løsning er den nemmeste og billigste

    hei.. har lige investeret i nogle flere ram. gået fra 4 til 12 gb.


    men synes ikke jeg kan mærke nogen forskel, pc`en skriver godt nok at jeg har 12 gb men noget med at det der kun er 2.99 gb fysisk til rådighed. er der noget jeg kan gøre anderledes.

    jeg var ved at tænke på at opgradere min computer lidt og kunne godt tænke mig et bedre grafikkort, og nogle flere ram, så troede måske man kunne ligge flere ram til grafikkortet så var det så nemt. hva grafikkort vil du anbefale som er bedre end det jeg har nu og måske ikke alt for dyrt :P.

    hei har et ati radeon hd 5450. og hvis man går ind i indstillinger står der at der er samlet 2295 mb ram, og at der er dedikeret 1024 mb ram. har noget at det med de 4 gb som computeren har. og kan man ligge flere til grafikkorten.. eller er jeg helt ude på et sidespor, for tager grafikkortet ikke ram fra computeren..