Indlæg af vonboe

    Jeg har fået tilsendt nogle papirer jeg skal have underskrevet, men desværrer er jeg selv så ukompetent at jeg ikke kan forstå det hele..
    Nederst på papiret er der nemlig to fælter, et hvor der står Signature "som giver sig selv" og så et hvor der står Print Name, og her kan jeg ikke gætte mig til hvad jeg skal skrive ?
    Skal jeg skrive med blokbogstaver eller skal det skrives med computer tekst skrift?
    Nogen som har oplevet det her før, og ved hvad det skal udfyldes med?


    MVH.


    Vonboe

    jeg tænkte på om det kunne skyldes at jeg ikke giver mit anlæg nok volt?
    Jeg bruger nemlig ikke den originale strømforsyning, den jeg bruger giver kun 12volt, mens der er subwoofere står at den skal bruge 13.5 volt ?

    Ja jeg har hentet den nyeste driver, men har også selv være lidt usikker på om kablerne sidder rigtigt, fordi på den på ene ende af hovedkablet der går fra subwooferen til PC'en er der 4 stik, grøn, orange, sort og grå, mens på den anden side er der kun 3 grøn, orange og sort.. er det normalt ?

    Hej allesammen


    Jeg har fået et nyt 7.1 creative anlæg til min PC.
    Problem er blot at den kun gidder at af spille 6 højtalere samt subwoofer.
    Det er mine to højre surround højtalere der er problemet tror jeg.
    På selve anlægget har man 3 valgmulige indstillinger.


    1: 5.1-7.1 Upmix
    2: Direct
    3: 6.1-7.1 Upmix


    Hvis jeg sætter den på 1 virker alle højtalere på nær 2 to højre surround højtalere.
    Hvis jeg sætter den på 2 virker alle højtalere på nær den ene af de højre surround højtalere.
    Og hvis jeg sætter den på den 3 virker alle højtalere på nær den anden af de højre surround højtalere.


    Nogen der kan hjælpe og har en ide til hvad der kunne være galt.


    Venlig hilsen
    Vonboe