Indlæg af DingDong

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jhinge
    Hvis du fortrækker et bud på de 2 x 750 GB SATA diske på 550pp frem for mit 1000pp ( Western Digital My Book Essential, 1 TB + RaidSonic kabinet med 2 x 750 GB SATA diske )


    Så vil jeg byde 400,- incl porto for Western Digital My Book Essential, 1 TB


    Jeg har intet hørt fra dig før nu, men hvis du gerne vil have begge for 1.000,- PP så noterer jeg det bud. :)


    Jo hurtigere vi kan få en afslutning jo bedre. :)

    Hey peoples..


    Jeg har været så smart at købe en sprød printer uden at have noget at kunne bruge den til..
    Købte den da jeg i panik skulle bruge en printer til at udskrive et sæt DSB Print-Selv billetter.


    Den er under en måned gammel og kvittering samt original kasse haves. Kan derfor sendes med postdanmark for købes regning, dog tidligst mandag i næste uge. Salget vil derfor køre til da (med mindre nogen giver mig et tilbud jeg ikke kan afslå).


    Varen er komplet (alt tilbehør, patroner, manualer og skiver).
    Der medfølger et ekstra sæt ubrugte patroner udover dem der er installeret.
    Yderligere også et 1½ m. USB kabel (som ikke følger med normalt) samt en Duplex enhed.


    Link til EDBpriser.


    Har givet 999,-


    HBO : 500,-
    Køb-nu pris: 700,- fragt inklusiv


    Kan evt. afhentes i Esbjerg!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Har ikke selv prøvet det men det skulle gøre sådan at det bliver en ombytnings tag som man ikke skal betale told og moms på.


    Min kammerat fik selv tippet af en inde fra told og skat.


    Hvis det virker er det da meget fedt, men har lidt svært ved at gennemskue hvordan du så kan få din pakke.. For den ligger jo hos postdk, så hvis de annullerer sagen og du ikke skal betale regningen, hva så med din pakke? Den får du jo ikke bare udleveret - det tvivler jeg i hvert fald stærkt på!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    Ja det har jeg også efterhånden fået læst mig frem til :)


    Der er dog stadig et lille men; Jeg planlægger at investere i en NAS et stykke ude i fremtiden, som så helst skulle kunne administrere mit mediecenter. Men der er det jo ikke muligt at installere PS3MediaServer, så det tror jeg ikke kan lade sig gøre :/


    Så skal du have en server i form af et ITX system, hvis det skal fungere optimalt med din PS3 som mediaserver. Men at bruge PS3 som afspiller er jo satme en dyr løsning i strøm, desværre. Bedre med den nye, men stadig pebret!


    Så skal du jo huske at du enten skal bruge et RJ-45 kabel til at forbinde med din router, eller en N-bridge hvis du skal køre HD materiale.
    54 mbit (G) er ikke godt nok..


    Men PS3 MediaServer fungerer kanon og er ret nemt at bruge, selvom det ser lidt teknisk ud.. Det eneste man skal gøre er sådanset bare at vælge hvilke mapper den skal læse fra, og så er man kørende. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tecza
    Lenovos "egne" pcer er desværre ikke samme kvalitet som Thinkpadsne, også derfor den store prisforskel


    Øhm, nu laver IBM jo ikke workstations eller laptops mere.. Kvaliteten har ikke ændret sig til det værre, siden Lenovo overtog for IBM.


    ThinkPad er jo deres top-of-the-line produktserie, så det er jo ikke så underligt at de billigere maskiner ikke har samme byggekvalitet. Der skal jo også være kvalitet til masserne og ikke kun dem med det helt store budget..



    Men med det sagt, så er det 3 fine maskiner du har fundet. Det eneste der er sætte fingre på ved Lenovo, er designet.. Der er kvinder normalt meeget bevidste om hvordan det skal og ikke skal se ud.. :)
    Men er hun mere ligeglad med design og fokuserer på kvaliteten så er det da klart en Lenovo X-serie hun skal have fat i, imho. :)


    Hvad i alverden skal det dog nytte at man sender en pakke til det firma men selv har en pakke liggende fra??


    Du får jo ikke pakken før du har betalt regningen for moms og evt. told og håndteringsgebyr.


    Nu ved jeg ikke hvordan proceduren for den slags er og hvornår og hvor mange breve eller regniner man får fra Postdk når den bliver snuppet i tolden, jeg ved bare at du ikke får andet end lov til at betale regningen før du får din pakke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Jeg synes generalt at PostDK's told regler er for meget og fordyrt efterhånden, derfor når jeg ska ha noget fra europa blir det med DHL, UPS el. FedEX så er der ik alt det bralv med det ene og det andet.


    kan huske sidst jeg fik en cd hjem fra japan skulle betale så det sammenlagt alt i alt løbede op i 500kr, ik nok med de gebyr jeg skulle betale i told men de skulle os ha gebyr for at jeg kom og betale told gebyr og blev ekspederet tænker de ved sku da godt hvor de vil ha penge fra sådan nogle hundehoveder...


    Når det er EU skal du jo ikke betale hverken moms eller told, så der kan det sgu være ligegyldigt hvem du bruger..


    Hvis du bestiller uden om EU er det lovpligtigt at betale moms og told efter gældende regler. Der bliver ikke skelnet om de kommer med UPS, DPD, TNT og hvad de forskellige nu en gang hedder, eller om det er eksempelvis Hong Kong Post.


    Toldreglerne skal følges - basta. Kun Staten er undtaget.