Indlæg af DingDong

    Kom faktisk til at vælge forkert, da jeg blev fyret sammen med 18 andre, for 1 år siden.. Men fik nyt job kort tid efter - et sted jeg dog ikke er interesseret i at blive hos eller at reklamere med at jeg arbejder der, sådan som de behandler deres ansatte og den måde virksomheden fungerer.


    Det er en butik med 10 ansatte, inkl varehuschef og assisterende.
    Assisterende fik sparket efter 3 måneder, kassepigen smuttede efter 1½, 1 deltid skrider snart pga. forsvaret, en fuldtids sælger skrider også snart. Og til sidst lagermand og jeg kigger så småt også efter nyt.. ;)


    Det er dårlig statistik.



    "You've just been f****d in the ass by ComputerCity" ;)

    Hej folkens..


    Jeg håber der er et par af jer derude der har lidt erfaringer med den nye PS3 og dens netværks ydelse.


    Jeg har selv den oprindelige (dog i 40 GB udgaven), hvor det trådløse sutter maks røv for at sige det som det er..



    Ved godt at det er samme netværks-standard, men er det et bedre chipsæt man har valgt på den nye?


    Det jeg tænker på er streaming af HD materiale fra en PC, via en trådløs router.


    Jeg har pt. en PC med n-standard netkort og et AirPort Extreme som også er af n-standard. Trods det hakker film og lignende stadig ofte og tit rigtig meget, hvilket ikke er særlig fedt!


    Nogen der ved om det er blevet bedre på den nye PS3, eller er den eneste holdbare løsning virkelig kabling?



    På forhånd tak! :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af juhl
    så tror jeg at jeg har fundet den det skal være Dell XPS


    http://configure.euro.dell.com…0X1606&rbc=N00X1606&s=dhs


    Alt efter hvor meget du vil give, ville jeg nok også tage http://www.kobalt-computers.co.uk med i overvejelserne!


    De bruger Clevo, som er et af de mest anerkendte barebone producenter. Desuden har de også nogle virkelig sprøde systemer til super gode priser!
    Har selv været ved at købe system hos dem..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Der er også bedre billeder end der er på MM-Visions hjemmeside :)


    Men et spørgsmål til andre herinde, kan MM-Vision godt købe bærbare fra Prostar og så sælge dem videre, fordi hvis det ikke er hvad de gør så har de alligevel kopieret alt fra dem?


    MM-Vision køber en barebone (Enhed med skærm, bundkort, kabinet, strømforsyning etc), og så fylder de løsdele i og kalder den det de har lyst til.


    Det gør Zepto f.eks. også.
    De har dog smidt en masse penge efter Vestel, for at få bones der er unikke for Zepto (Mythos, Nox etc.), og så har de gjort det samme som MM-Vision hvilket er at købe en færdig bone - det gør Zepto så bare fra Clevo, i stedet for Pro-Star.


    Slet ikke dårligt, slet ikke dårligt!!


    Der er nærmest internet-tørlagt i jylland.. Syd Energi er jævnt lang tid om at få lagt noget af det lækre fiber ned i jorden.. Kun de der småveje her i Esbjerg der har fået fiber indtil videre.. :/

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Det er så sjældent at jeg bruger fuld forbindelse alligevel, så at have 10 gange så meget til rådighed ville ikke ændre særlig meget.


    Men når der skal hentes hurtigt, så er det 11MB/s ca.


    Satme ellers noget!


    Hva slipper du for sådan en forbindelse?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg synes faktisk at DR er nogenlunde. Man skal tænke på at DR er public service. De skal altså brede sig ud over et stort område, og det klarer nogenlunde. Det er klart at hvis man kun gider at se f.eks. amerikanske komedierserier eller videnskabsprogrammer så får man ikke meget ud af DR, men hvis man kan lide variation så er det vel en af de eneste kanaler, der kan levere det.
    Jeg frygter bare at nu når de ekstra dr-kanaler kommer (Ramasjang, DR K og DR HD så vil det betyde fald i kvaliteten på DR1 og DR2. Det koster jo noget at have sådan nogle kanaler. Eller også vil licensen stige og den er ærlig talt høj i forvejen.


    En anden ting jeg er træt af ved TV2 er alle deres nyhedsudsendelser. Jeg talte lige sammen og på almindelige hverdage kommer der landsdækkende Nyheder 12 gange. Derudover er der regionale nyheder 5 gange. Og de har endda deres egen nyhedskanal udover. Hvis der så kom noget dybdeborende journalistik så kunne der da være lidt mening, men langt hen ad vejen er det bare Ritzau-nyheder de gengiver. De har squ ikke journalister ansat, kun skærmtrolde.


    Anders


    Er bestemt enig i langt det meste, men synes bare at den generelle kvalitet af deres egne produktioner, er lige til at lukke op og skide i for at sige det rent ud..
    Og så til de priser!


    Men lige kontant.. Det er uprofessionelt at penge folk ud på usande grundlag. Hellere fange folk i akten, som TV2's Morten Spiegelhauer (ved ikke om det er stavet rigtigt, i så fald beklager!) eller lignende udsendelser.


    DR er som du siger, klart for masserne - hvilket de jo skal være..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Tja, hvis nu kablerne havde kunnet trække det, så sad jeg på 1GBit/1GBit.. men jeg må nøjes med 100/100MBit. Men det er da bestemt også til at leve med.


    haha, det mener du alligevel? ;)


    jeg er slet ik misundelig, for det er en grim ting! :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    En af mine kammerater kom lige med en mulig grund til at nogle fik ekstreme målinger igår.
    Hvad nu hvis serverne / det danske net ikke havde sat tiden tilbage? Måske opstår der så nogle underlige ting? :crazyeyes:


    Hehehe, kunne sgu snildt være.. TDC er fandme så bagvendte, så det kunne godt ligne dem!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Der er vist noget galt med nettet pt?


    [Blocked Image: http://www.speedtest.net/result/602646843.png]


    Jeg har Fullrate 10/1 og selve "måleren" kom aldrig over 4.5 da den testede dl... men viste så det der da den var færdig. Henter sjovt nok heller ikke med så meget hvis jeg vil hente en demo :)


    har også selv lige kørt test igen.. Hastigheden er faldet til ca. 40 mbit, men da jeg forsøgte at hente en 1080p trailer via det der rapidshare halløj, kom den ikke højere op en ca 700 kbit :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Ja egentlig det jeg mente, synes bare det er plat at de altid skal konkurrere.


    Fredag aften kl 20: Talent vs Vild med dans
    Lørdag aften kl 20: Aner jeg ikke lige men mener da generelt det er en gammel dansk film eller noget i den stil
    Søndag aften kl 20: Forbrydelsen VS Stjernetræf og nu Lie to me


    Når man tænker over at det vel er disse kanaler DR kanalerne + TV2 man får for sine licens penge burde de kunne planlægge lidt og så istedet konkurrer med de andre kanaler.. ;)


    Så vidt jeg er informeret, er det kun DR der får fra staten og propaganda/nazi-licensen, og nævnte lokalstationer.
    TV2 og samtlige andre kanaler, får pengene fra reklamerne og film produktioner..


    IMHO sender DR (generelt) bare aldrig noget godt.. Intet godt er kommet af DR og deres nye lorte bygning..


    havde de nu brugt de penge på at lave ordentlig journalistik og købt bedre tv udsendelser samt droppet ideen om line rafn, FØR x-faktor blev lavet ville det havde været en ok station..