Indlæg af vandmanden

    Søger en seriøs CoD MW 2 clan, jeg spiller en del counter strike, og vil mener jeg er lidt skilled til det, men må nye veje, og vil prøve noget nyt, så søger folk med erfaring inden for det spil, kom glad
    hahah det må du undskylde det er PC

    Den er købt af elgiganten, der fik jeg den info at hvis du køber en fladskærm på det danske markede som er godkendt af Panasonic, så er deres værksted som laver det, (om de kommer og henter det er en aftale du laver med den som du køber af) og ikke et random værksted hvis du har købt den i tyskland eller hvor i verden, bare det jeg fik af vide. og vil mene de har ret. ved ikke om jeg forstår dig helt.

    Sælger min ipod nano 8 gb i grå, der er ridser hist og her på den, men det gode er at der er tegnet en forsikring på den, som gør at du faktisk kan smide den i dit tiolet og derefter få en ny :-) der er 2 år og 3 md tilbage på forsikringen.

    vil lige tilføje at jeg har prøve alle disse ting og samme fjel, og så formateret jeg, og der var ingen problemer ind til ville ins crysis, jeg har også prøve at tage at mit hardware af, og på igen. teste mine ram, ved ikke om det er mine driver, har brugt dem jeg altid har brugt, og så har jeg prøve de nye driver til min bundkort samt grafikkort.

    0x000000D1 (0x000001A8,0x00000006,0x00000001,0xBA70018B


    DISK BOOT FAILURE, INSET SYSTEM DISK AND PRESS ENTER


    jeg har prøvet 2 hardiske samme problem, samt 2 OS på hver, jeg har 2 ram blokke, hvor jeg har prøve at tage den ene ud, og så kun den anden i,,,,det samme blå skærm, tage det lille batteri af på bundkortet. stadig samme problem, den kommer op i 2 sek, og nogle gange i 20 sek. prøver at skifte driver men ellers har jeg brugt de rigtige driver,,

    Jeg har tidligere skrevet at jeg får blå skærm og prøvet mange ting, men fandt ikke fejlen, jeg formateret for 5 gang og derefter har der ikke været noget siden, jeg prøver så at ins crysis og så kom den blå skærm tilbage da jeg var igang med at ins det,,,damm

    min ven havde pøvet det, og kom frem til at han nok ikke kunne finde ud af detm jeg har prøvet at tage det ned, nok lige nørdet for mig, håber du kan hjælpe, noget teknisk at få det til at virke det memtest86,,,
    --

    det har jeg prøvet nu, jeg er kommet frem til at det ikke er ram, næsten sikker på det ikke er HD, de forskellige driver skulle det ikke være da jeg har prøvet alt på det område, så nu prøver jeg et andet OS SIKKE EN KAMP,,,,

    den skriver driver_irql_not_less_or_equal i blå skærm.
    jeg har prove at goggle det, og der er mange forklaringer, jeg har prøvet at skifte ram, men ikke det, jeg har ´hardware på og af, og ins samme os på, og den havde samme problem før,,,øvøvøv jeg kan godt komme ind i fejlsikrettilstand skal jeg så smide den opdatering ind der, for deb går i blå skærm 20 sek efter windows er startet op på skrive boret,,
    prøver lige det program

    Jeg har fået Samme problem som en som skrev tidliger herinde, jeg har geninstalleret min org vinduer på nr 1 HD og der FIK jeg blå skærm som er vist på linket, prøvede Så jeg på En anden HD jeg har, og har fået Så Samme problem ,,, måske en der kan hjælpe.


    http:// [URL]http://www.billedeupload.dk/upload/files/2009-12/17dc6dab.jpg [/ URL]


    vil lige tilføje at den så ind imellem spørger om jeg vil gå i fejlsikret tilstand, hvor man skal trykke start windows normalt, måske er jeg så uheldig at begge mine HD er i stykker.,,,eller,,,

    Når jeg spiller er mit billede lille uhmmm hvad kan problmet være, mine indstillinger er de samme som altid,,,øvøvøv jeg mener når jeg spiller counter strike, er mit billede meget mindre end mit skærm billede, selv om min opløsning er den samme som jeg plejer at have.

    Jeg skal slette steam og gen ins, men hvad med CoD mw 2, bliver alt slettet hvad der er gemt derinde,,,,,man har jo brugt lang tid på at få de syge våben 80) håber en der kan hjælpe.