Indlæg af vandmanden

    Tænkte det sammen, men kan man få tilsendt en ny windows hvis ens er ridset(har ikke kvi) eller skal jeg finde en anden windows og bruge min kode.

    Hej jeg har et problem med at formaterer min harddisk, når jeg går ind i bios og siger at den skal boote fra cdrom drev siger den


    DISK BOOT FAILURE, INSET SYSTEM DISK AND PRESS ENTER


    Jeg tænkte om det var min hardisk der var gået i stykker, så prøvede en anden, men den skrev det samme, den ene hardisk er der windows på og den starter op uden problemer hvis jeg ikke booter,,,hvad kan problemet være, jeg har også prøvet at tage det lille batteri af på bundkortet som gør at bios starter op med standart indstillinger.

    Hejsa tænkte om der er noget der ved hvordan jeg bruger smartdoctor til mig asus geforce 280, der er engine,,,,,shader,,,,,memroy som jeg kan indstille, og ville det gi noget mere i spil, ellers har jeg sat min cpu 9550 til cracy i bios.

    Okay takker, kan bare huske at der var mange der snakkede om vista i starten, ikke kunne bruge nogle printer, headset, og at den ikke kunne bruge alle programmer som man brugte til xp 2000, men takker der 80)

    det det bruger jeg også nu, men tænker bare på at hvis man er 2 bruger så koster det kun 200 hver for et år, og så skal man ikke hver md, 12 gange udskifte sit virusprogram, er der ikke hold i det.

    Skal ud og købe et nyt virus program til omkring 300-400 kr, det skal være meget simpel og godt, har pt Bullguard som skal fornyes som jeg synes var meget godt, men måske har du et andet valg, ved at Bullguard der har man 3 licenser for en pris, så kan man bruge virus programmet på 3 computer, ved så ikke om det er standart hos alle

    Hej jeg har lige fået en bærbar med w 7 i, så tænker jeg på om der er noget som er ændret eller nogle ting jeg ikke kan ins, eller bare nogle ting jeg skal vide i det nye OS.

    Jeg skal have en bærbar til internet musik og billeder, stille og rolig, og skal ikke spille på den, jeg går og tænker på om det skal være en dell eller sony, det skal være en stabil og kvalitet så den skal holde til noget, synes de nye hp er noget sarte, ved ikke om det er mig, og den skal have w 7 i OS, og skal være hurtig, synes nu sony er det bedste valg.
    har sat nogle links hvad jeg tænkte på håber en kan hjælpe 80)


    sony


    http://fcomputer.dk/?show=menu&menuid=1414&submenu=1613
    Sony VAIO VGN NW21MF / 15.5"


    dell studio 15


    http://alatest.dk/anmeldelser/…tudio-15/po3-60774794,30/


    ved så ikke hvad for en model af dem

    Jeg har lige fået det headset, men problemet er at den skratter ,,,,
    bruger soundmax, og efter som der er 5,1 i mit headset har jeg sat indstillingen til 5.1 i soundmax, og sat 5.1 i windows, og den skratter stadig
    Mikrofonforstærkning er taget fra i sound max samt i windows
    Der er 4 jack stik og et usb på headsetet.
    og har sat de samme farver i min computer

    Hej jeg har lige fået et headset roccat kave som har 5,1 lyd, tænker så om jeg skal sætte mit soundmax til 5,1......måske andet jeg skal indstille på. ved ikke om det er mig som er noob bare mærkelig at der ikke er driver til det.