Indlæg af lassebatman

    jamen ...du jo helt rigtig på den, dog lidt anderledes det dokumentar jeg set , men at der rent faktisk er lavet en filmom det....glædermig så meget til at se den iaften...tusind tusind tak for den tid du gidet bruge på mit problem redrolf

    hej med jer, jeg søger hjælp til en " filmtitel " , egentlig en dokumentarfilm der baseret på en sand historie, om et amerikansk kærestepar , med en lille baby, som farer vild i den amerikanske ødemark, under en snestorm, hvor de egentlig er på vej til familie under juletid...de lever i flere døgn ude i ødemarken uden mad eller drikke...i dokumentaren jeg mindes overlever de selvf, og i " filmen " er det egentlig en rekonstruktion af deres egen fortælling .
    håber virkelig nogen ka hjælpe mig med at finde frem til denne dokumentar , da jeg har søgt og googlet det bedste jeg lært
    mvh lasse

    Hej med jer....jeg brugt Nlite til en xp cd og smed de trediepartsdrivere på , men nu jeg indstalleret xp blir den ved at dukke op i opstart med at den ik ka finde filen Nhelper.exe ....det tar derfor noget længere tid at indlæse windåse , men nu jeg fundet Nhelper.exe , men hvor skal jeg smide den hen ....hvor er de filer windows skal bruge under indlæsning, så jeg ka smide filen derind , eller programmet det er jo en .exe fil ....håber i lige ka hjælpe mig ...har prøvet at smide den i mappen system32 og det virker en enkelt gang derefter kommer problemet igen så den må jo skulle et andet sted hen