Indlæg af Birgersted

    Hejzan igen, og tak for råd og tiden på mig.. kører lige nu med et MSI Platinum x58 sli, da mit
    MSI Eclipse sli er futtet af... så kan desværre kun kun køre 1 gtx285 nu- overvejer at bestille et nyt
    MB til imorgen, og overvejed EVGAs x58 classified eller x4-men lader til EVGAs kort ikke sådan lige at få fat på.. er så DFI og asus Ramage II-
    hvilket kort er bedste til OC af 965 ? hvad bruger I der kører 3 og 4 kort ?

    har fyret et Eclipse-kort af- og kører nu med "Platinum" og et stk 285 kort, da ikke
    det kan tage begge mine nvidia-kort men kun crossfire med Ati...
    overvejer køb af bedre kort f.eks Asus eller Dfi,-gerne et der kan tage 3 dobbeltkort som
    GTX285.. men hvilket er bedst og gir mest ydelse un-
    please help

    super- har ikk en stand forskid på det... men der jeg købte det, sagde de det ikke var nædvendigt
    at gå over dem, men kunne godt. så hiver det bare retur til købestedet selvom det er lidt besværligt...- tak

    har et ødelagt MSI Eclipse sli, der er itu-der skal sendes til MSI, og ombyttes
    på garantien.. men hvor sender man et MSI-kort hen ? ingen dansk afd.
    og hvordan foregår det og gør man?
    nogen med erfaring med MSI-produkter-

    suk- overså lige en skrue, da jeg skifted bundkort, så brændte lige mit Eclipse bundkort
    har et platinum men det kan ej kører 2 stk nvidia-kort-kun ati- så overvejer lidt at hive det i,
    og bytte mine 2 gtx285 til et godt 295 kort istedet hvis nogen er int-

    Der står kun : Failed to initiatize renderer----- mine grafikkort er 2stk GTX285 i SLI og kører med 2 full HD-skærme, så er ikke kortene når 20 andre spil fungerer og jeg er i sidste level på
    Fallout... er noget der pludselig er sket efter jeg prøved at installerer THIEF, der slog fejl.... men
    andre spil fejler intet..hvad gør jeg for igen at kunne starte og bruge spillet..??

    Dejligt når folk bruger tid på at prøve at hjælpe- tak- yes, har gemt de gemte LOADS i
    my games,- slettet Fallout, og installeret igen--- men når jeg trykker PLAY, blir skærmen sort
    og en lille firkant med :Failed to initiatize renderer...
    kan endnu ej få det til at virke.
    crysis og andre spil fungerer fint så grafikdriverne??? ved ikke. de sidste nye

    er i level 20 i Fallout3 men da jeg tændte imorges, skrev den : Failed to initialize!-suk-
    fik igår Thief collection, men fik meddelsen : this product cannot be installed on windows NT due to a microsoft DirectX limitation..-
    Hvad gør jeg for at redde Fallout3 og installere Thief på vista 64 ?
    please help- har fået add-on pack til fallout og var i level 20 og er SUK
    mistænker Thief som skyldner og DirectX men ??????????
    Please venlige sjæle....

    Tak baloo- er faktisk et par ret fede skærme- ser bedst ud når man har 2 ens og pauseskærme
    ser blæret ud... de er i æske og henholdsvis ca 2 og 4mdr gamle. perfekt stand. samlet 1500kr
    til afhentning Bogø.. mener ikke 750 er dyrt stk. og er jo dumt blot at have dem stående der-
    har nogen int. er det deres

    endelig virker nettet.. har 2 stk Acer P223w m V-alufødder, i kasser.
    sælges pga skift til andre selvom de er helt nye-
    befinder sig på Bogø v Vordingborg.... helst email

    Hejzan-har lige slæbt en HP 2309m-skærm hjem til mine 2 Acer 22" i forvejen, da jeg savner HDopløsning....- har 2stk 285 kort i, og normalt de 2 Acere kørende på SLI, men skal bruge HP
    til spil, men hvordan får jeg sat det op ? håbed blot at sku tilføje på det andet 285-kort
    -hvad gør jeg please??????

    MSI Platinium x58 fejlkøbt-i æske med alle ledninger/stik indpakket og stadig plastik på bro og køler... + ny LC 7650 PSU 560w og en alm intel-køler..
    har yderligere et wireless metal tastatur fra speedlink i æske.
    alt på Bogø v Vordingborg

    Hejzan- har fejlkøbt et MSI x58 Platinium, der stadig har plastik på bro og køler + æske og
    alle ledninger/stik indpakket... du kan få det for en tusse---
    har yderligere en standard køler liggende + en helt ny LC 560w psu-
    alt for ca 13-1400- et tilbud hvis du mangler-har selv bygget 965 så kender til hvor dyrt det er

    Hejzan-har nogen en min. 1000w PSU-de vil bytte for nyt Platinum x58 bundkort,
    stadig m plastik på bro, køler osv + st køler og 560w LC7560... alt nyt og fejlkøbt
    --så er jeg int...