Indlæg af Birgersted

    Nogen der ved hvad man skal gøre på taget af den bygning der i det første kvarters spil.? har flyttet maskingeværet, samlet 4 bærbare og sat miner ud-men blir bare ved at flyves faldskærme ned udenom, uden for skudvide.. og sker intet andet---- kan ej komme videre SUK

    Helikopteren????- er i det første 15min spil og der hvor der konstant kommer 3 B-57ere flyvende indover og smider falskærme ned.... er 4-5 rasturanter og et par benzinstationer..
    man skal "Follow" en soldat til en bil og derfra op på taget og flytte et automat-maskingevær og sætte nogle miner-- der ligger et misil til at forsvare med men hvad skal man egentlig der ?? hvad skal jeg gøre fra jeg kommer op på taget???

    hmm desværre... tager våbnet op, sigter-og der står "lock on" et eller andet.. i søgefeltet-følger flyene men kommer ingen lyd eller sker noget... i option under action kan jeg ej finde ud af hvilken det er.... suk.. hvor skal jeg overhovedet stille det maskingevær på taget og sætte de miner????
    og det er vel flyene der skal skydes ned eller hvad-????? er surt ej ku komme videre i så genialt spil suk

    Hejzan- nogen der ved hvordan man affyrer skud med varmesøgende misiler på taget
    af den bygning i starten som skal forsvares og man skal finde 4 bærbare--- står intet i manualen
    eller kan finde noget om det. ved der er en speciel-knap på controller til konsol man skal benytte-
    er lidt irreterende ikke at ku komme rigtigt igang-sigtet skriver låser på object, men kan ej affyrer våbnet-please help

    Nogen der bor i nærheden af Vordingborg,har tjek på OC og ku drømme om at hjælpe
    knap så erfaren bruger med at få i7 965 til at kører sabilt med 2 285ere ved ca 4.0-
    -har lidt problemz med bios-opdatering og volt-indst.... hjælpende hånd yderst velkommen

    er ej det..- har kørt med 2stk 285 på et Eclipse-kort-der er gået itu, og derfor anvender mit reserve-kort, nemlig Platinum, der kun er til crossfire med ATI og ej 2 stk nvidia-kort i SLI-
    men mener det er forberedt til sli via en Bios-opdatering... nogen der ved det ?

    øh tak skal i ha- mener bare at have set de bundkort hvor der står "passer til i5 og i7...
    men venter også Gulftown eller hvad den 6-kernede hedder i 2Q 2010.
    kører MB kun x8 er det jo ej værd at tænke på,- men ved da lidt mere nu tak

    har godt nok ikke sat mig meget ind idet, men kan nogen af de nye 55 bundkort være noget værd
    til i7 ? eller er asus rampade II og EVGA classified x58 stadig de bedste der findes

    Så et sted at MSI Platinum X58 MB "er forberedt for nvidia SLI"-
    -kan nogen sige mig om kortet kan opgraderes til 2stk nvidia-kort, eller
    man evt kan knalde bios fr model "Platinum SLI" på ???
    Ville være nice med et 285 i skuffen jo------

    I will- og tak for alle menneskers interesse for at hjælpe- kaster et ROG i og smider 2 285ere i,
    til der kommer GTX380 med DX 11 og nu her win7-så hiver jeg nogle resultater ind--
    er spændende om nogle kort kan kører 2stk GTX380 ? men de fylder, hvis det er dobbelt-dobbelt kort----

    tak for dit hurtige svar-ved faktisk ikke om der findes kort på 16/16/16- mener de fleste er 16/16/8 og
    var derfor jeg lured over hvorfor det 3de kort kun kører halv hastighed nemlig 8- det kan da kun udtrykke mindre ydelse ikk.... må have et formål

    dejligt med svar- har både Grid og Dirt der begge er fra codemasters og uden registrering
    medfølgende til tast-ind... kan ej få nogen af dem til at køre og har endda prof-rat stående til ingen brug-suk

    ingen har EVGA classified på lager, så vælger et Ramage II extreme- får jo win7 nu her og
    nvidias Direct 11 kort med gt300, så kan ligeså godt få MB samtidig med styresystemet-
    tak venner- en stor hjælp

    hvad her betydningen om der står 16/8/1ved f.eks EVGAs classified MB.- mod andre korts f.eks
    16/16/8 ? ved 3 grafikkort må det optimale vel være 16/16/16 sku man mene-
    hvad er betydningen ?

    Hejzan-har selv spillet stående, men det står bare konstant og loader og kan ej få det til at køre

    tusind tak for de mange råd- blir nok et Extreme-kort selvom jeg super-gerne ville have
    fingre i et classified fra EVGA, der smider det dobbelte eller over 600w til processor-
    har valget af bundkort nogen indflydelse på kommende Direct 11-grafikkort,da mine 3stk
    Gainward 285 jo nok skal byttes engang med Nvidia GTX3-- hvad de nu får af navn.. er det bedre at
    vente ? eller er det bare at få knaldet et i fluks..... har et HAF 932-kabinet så sku være plads nok.

    Rasmus66 har netop fyret et MSI Eclipse af. de blive meget varme ligesom Platinum jeg midlertidig
    har i- hvor køber man et EVGA classified x58 eller x4 henne.. er ej de nemmeste kort at få fat i
    mere- Asrock laver de ikke et godt ATX til 3xsli- ej nemt med 3 stk 285 + lydmodul. nogle grafikkort dækker pci til lyd.
    ramage II har en udskældt turbo-funktion. har kortet også den endnu mere udskældte SAS-kontroller som på P&T ?-
    hvilket er det allerbedste kort til OC-hvis vi ser bort fra EVGA classified x58