Indlæg af MDSJTR

    Efter lang tid søgen og mange spørgsmål er jeg kommet frem til dette:


    Case : Antec 300 Case with Alien Green Case Fans
    Graphic Card : XFX ATI Radeon HD 5770 or 5830 "AVP Edition" 1024MB GDDR5 PCI-Express Graphics Card
    HDD : Samsung SpinPoint F3 1TB SATA-II 32MB Cache SATA-II Hard Drive
    Memory : Geil Value 4GB (2x2GB) DDR3 PC3-12800C9 1600MHz Dual Channel Kit
    Motherboard : Gigabyte GA-H55M-UD2H Intel H55 (Socket 1156) DDR3 microATX Motherboard
    Optical Drive : OcUK 22x DVD±RW SATA ReWriter (Black)
    Power Supply : Corsair CX 400W ATX Power Supply
    Processor : Intel Core i3 530 2.93GHz Clarkdale overclocked to 4.00GHz!
    PSU Cooler : Akasa AK-967 V2 Nero Direct Contact Heatpipe CPU Cooler
    Sound Card : 7.1 High Definition OnBoard Sound Card


    Hvad syntes i?, dem jeg har snakket med siger det er et fornuftigt setup..
    men vil lige havde en sidste bedømmelse inden jeg køber det! :)


    på forhånd tak.


    Mads

    Altså, jeg har forsøgt mig med at bygge min egen pc før, og det er aldrig gået helt godt, så jeg har overvejet bare at købe en færdig bygget en, er der nogen i kan anbefale?
    den skal kunne køre spil som, WoW, CS Source, CoD MW2, osv. og helst på "ok" grafik
    hvis jeg skal uddybe mig mere så sig det, for er ikk så tit herinde, og ved ikk rigtig hvilke ting jeg skal gøre jer opmærksomme på osv.


    prisen skal maks være en 7 tusinde :)


    Hvis den kan købes på afbetaling er prisen ligegyldig.


    På Forhånd tak!!


    mads.

    Hej Tweakere! :)
    da mit gamle headset er gået i stykker, tænkte jeg at jeg skulle have mig et nyt.
    Men jeg har ikk så meget forstand på den slags så ville høre om i kunne hjælpe mig


    Der skal være en Mikrofon i
    Det skal primært være til musik
    der er ikk noget speciel prisklasse, bare helst ikke over 1000kr
    og det skal helst ikke være "plastic" ved ørene, helst stof el. lignene fordi ellers bliver det for varm/svedigt om sommeren, og det er lidt ulækkert ^^


    Og forhånd tak.
    Mads.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Mht. til slukingsproblemet skal du en tur ind i System for at lave en sidefil. Den tager over når RAM'en ikke har flere resource tilgængelige.


    Se evt. her for en hurtig guide.
    http://www.helgec.dk/pagefil.html


    Mht. til computeren ser den ud til at være af lidt ældre dato. Du skal nok ikke forvente interstellar ydelse i nyere spil. :rolleyes:


    tja den er bare til at spille lidt World of Warcraft på, og sådan.. ikke de helt vilde spil med max grafik :)


    og mange tak for hjælpen! :D

    Hej,
    jeg har fornylig købt en computer af en af mine venner, fordi min gamle var brændt sammen og skulle havde en ny, han snakkede godt om den, og jeg fik den til en rigtig god pris


    Men skal lige høre om den faktisk er noget værd


    AMD Athlon (tm) 64 x 2 Dual core processor 4800
    4gb DDR 2 ram Kingston hyper X
    Nvidia Gefore 8500GT
    AsRock ALiveNF6G-GLAN Motherboard


    der er dog en lille ting jeg ikk kan forstå, når den bruger meget hukommelse slukker den bare, f.eks hvis jeg flytter noget stort osv.


    undskyld min stavning.


    på forhånd, tak

    jeg ved ikk hvad det er for et, men jeg køber et rimligt godt et af en af mine venner hvis det hjælper jer på nogen måder.


    EDIT:
    hvis i kender nogen måder at se sit lydkort på må i gerne sige det :)

    Hej folk derude, er rimlig ny til alt det der med højtalere så ville lige spørge inden jeg købte noget.


    jeg skal bruge et sæt computer højtalere som primert skal bruges til musik.
    pris grænsen er 1.500kr i det hele, om det så er mange ting eller kun 2 højtalere er ligemeget bare det kan sættes til en computer.


    på forhånd tak. :)