Indlæg af ssnbi

    Hej, Jeg har skrevet et par gange,men uden svar.
    Jeg vil hører om der nogle som kan fortælle mig hvorfor at jeg ikke kan ligge en driver ind fra speed-link på asus F3se med vista home.
    Alle andre driver går det fint med.og jeg har prøvet alt.Hvad er der galt er det usb driver eller drivren til speedlink som ikke virker på vista. har prøvet men et logiteck wingman og der finder vista den fint.


    Der må da en som ved et eller andet.
    TAK.

    Hej. jeg har et rat til speedlink og drivren fra denne vil ikke komplater med vista.
    driver sl-6682 har jeg med til denne. og i denne er der en vista driver. men min komputter vil ikke godkenne denne.
    Har prøvet med andre driver.
    hvordan kan jeg få vista til at finde en driver eller godkenne at der kommer en usb wheel sat til sådan at det kommer til at virke.
    [B]Søger hjælp.[/B]

    Jeg har købt et 2i1 silver lihtning wheel og jeg kan ikke få minpc til at ligge driver ind så jeg kan få det til at virke. Det er usb stik og computeren vil ikke godtage den som jeg har og dem jeg loade fra speedlink.Jeg kører vista hvor kan jeg finde en som ved lidt om dette.

    Hej.
    Jeg er ikke sikker om det er her jeg skal skrive om det.


    ___ Men jeg har købt en Speedlink 2i1 Silver lightning Wheel til min søn,
    Jeg har forsøgt at ligge ny Driver ind fra speedlink på pc, men den kommer og skrive i bunden
    at den ikke finder usb enhede, har forsøgt en del men ak nej.
    Hjælp.......