Indlæg af Proctie

    Hej, ville lige spørge om det nogen der ved noget om der her kort?
    Link her.


    Synnes det er lidt underligt det kun koster lidt over 700 kr, når de andre på edbpriser
    koster over 2.500 kr,-


    Hvis det er standart pris, er der så nogen der vil fortælle hvad det er der gør den så billig,..
    (Med mindre det er en prisfejl, men det sjove er at Getmore OG Multimedia world skriver ca 750 kr,-

    :goodpost:

    Må give Gaming-King ret, Jeg har tidligere haft en Q9550.


    Quad-Coren har en fordel, fordi at begge Cpu'er, (E8400 og fx, en Q9400) yder næsten det samme i spil. Det kommer dog rigtig hurtigt med tiden spil, som understytter 4 kerner, fx GTA IV, det understytter 4 kerner, der vil en quad-core være det bedste valg.
    En quad-core yder bædre når man fx køre programmer. I Adobe CS4, kan du i nogle programmer sætte, at den må bruge 1, 2, 3 eller 4 kerner..


    Jeg kan ikke se hvorfor han skulle vælge en Dual-Coren, når Quad-Coren ikke er helt ny, så der kommer meget snart flere og flere spil/software, som understytter de 4 kerner.


    Happy Gaming! :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    Ville bare gerne prøve noget nyt (bedre) hvis prisen også var til at betale for en 15-årig :P


    Hvis jeg var dig, ville jeg vente lidt, så du får sparet lidt sammen. Det kan næsten ikke betale sig og købe noget der er "nyt" men har næsten samme performance, når teknologien udvikler sig så hurtigt. Der er lige kommet et GTX 285, 295 fra ikke så forfærdeligt lang tid siden.. Hvad bliver det næste?,


    Priserne falder også rigtig hurtigt på i7 hardware, for en måned siden kunne man ikke købe et bundkort for under ca 1900 kr,- nu kan man købe et til 1.500 kr,-


    Go with Core i7! Hehe, aj.. Det må du selv bestemme, men jeg siger dig, du bliver ikke skuffet :9xo


    Happy Gaming! :cheers:

    Hej.. Jeg har fundet frem til den her PSU, den skulle kunne trække din pc fint, og dens levetid vil være lidt længere ved max load.


    NorthQ NQ-4775-850-flex Black Magic Flex til 814 kr,-
    Link her.


    Her er også en;


    Corsair TX750W til 853 kr,-
    Link her.


    Med hensyn til det kabinet, jeg har selv et. Jeg må sige, at den 240 mm blæser i siden larmer den del, det er dog til at holde ud, hvis man gamer, høre musik eller noget.. Hvis man bare sidder lidt på nettet, kan det godt være lidt irriterende.. Det er dog en god idé, at sætte pc'en ned under skrivebordet..


    På den anden side køler den mega godt.. Mit bundkort faldt fra 41 grader til 34 grader på idle, Jeg havde det her kabinet før: Link her.


    Happy Gaming :cheers:

    Okay, Her er lige et overview..


    Kort 1.
    (Plus) Kan opgraderes til Phenom X2, X3, X4 - Dvs, max..


    (Minus) Har ikke nForce teknologi til dine grafikkorts.. Ved dog ikke hvor meget effeckt det har på dine grafikkorts, skulle mene der ikke har nogen.


    Kort 2.
    (Plus) Har nForce teknologi.


    (Minus) Kan opgraderes til Phenom II, men ikke X2, X3 og X4 - Dvs, du ikke kan opgradere max, hvilket du på et eller anden tidspunkt måske skal, hvis du ikke Overclocker din nuværende eller kommende cpu.


    MSI Kortet.
    (Plus) Kan opgraderes til Phenom X2 X3 X4 - Dvs, max..
    (Plus) Har nForce teknologi.


    (Minus) En lille smule dyrer.. ca 300 kr,-


    Håber du får valgt det bedste kort til dine behov, Happy Gaming. :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Jeg ville vælge den nye AMD - mest for at være anderledes. OG lige spare en smule.


    For at spare en lille smule, måske. For at være anderledes, come on.. :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Andersn
    Så vidt jeg kan se rundt omkring..


    Understøtter begge Asus boards også Pehnom 2 :D


    Asus M3N Ht-Deluxe
    Kompatible processorer: Athlon 64, Sempron, Athlon 64 X2, Athlon X2, Phenom X4, Phenom FX, Phenom X2, Phenom X3


    Asus Crosshair II Formula
    Kompatible processorer: Athlon 64, Sempron, Athlon 64 FX, Athlon 64 X2, Phenom FX



    Asus Corsshair II Formula kan ikke køre med en Phenom X3, X2, X4...

    Ja,


    Jo, du kan godt smide fx en: Phenom II X4 940 i et MSI K9N2 Diamond


    Lidt info om MSI Bundkortet:


    Kompatible processorer : Athlon 64, Sempron, Athlon 64 X2, Phenom X4, Phenom X3
    64-bit processor kompatibilitet : Ja
    Processor-socket : Socket AM2+
    Flerkernet uderstøttelse : Dual-Core / Triple-core / Quad-core

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    Vil Core i7 så overhale Phenom når der kommer nye spil med understøttelse af kernerne?


    Hejsa.


    Core i7 er jo en helt ny teknologi, så med tiden vil den være bedre i spil, programmer ect.


    Jeg har en Core i7, og den køre helt perfekt til spil osv. Der er allerede kommet programmer og spil, som understytter 4 ~ "8" kerner. Fx i Adobe After Effects CS4, kan du indstille hvor mange kerner den må bruge, når den render (Gemmer) en film, eller bare arbejder.


    Hvis jeg var dig, ville jeg købe en i7, da den har lidt mere saft i, end Phenom II.

    Det er en svær en, Hvis du vælger et ASUS M3A79-T Deluxe, kan du opgradere din cpu, men i kort nr 2, har du Nvidia nForce teknologi, men der kan du ikke opgradere til fx quad eller trippel-core..


    Der er også et MSI K9N2 Diamond, det er dog 300 kr,- dyrer. Men på det kort, kan du både opgradere din CPU, så du køre Quad eller Trippel, og du har NVIDIA nForce teknologi til dine 2 Nvidia korts..


    Hvis jeg var dig, ville jeg vælge det MSI kort, hvis du altså ikke har noget i mod at smide et par ekstra kr,- på.


    MSI Bundkort Link.


    Happy Gaming :cheers:

    Hej. Det ser fornuftigt ud.. Der er dog nogle ting, der skal byttes ud.
    Fx, Der er stor forskel på et GeForce 9800 GT og GTX, Hvis du vil købe noget der er i den prisklasse, ville jeg anbefale et GeForce 9800 GTX+, Det (+), betydder at det er en 55nm, dvs at de har "skrumpet" den, så den er køligere og lettere kan overclockes længere.


    Harddisken, Jeg ville vælge 32MB Black udgaven, den køre lidt hurtigere:
    WD Caviar Black WD5001AALS 500 GB SATA2 32MB 7200RPM Link.


    Måske, hvis du tænker på at købe noget størrer lidt senere hen, ville jeg også vælge den her:
    Corsair TX650W Link.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
    jeg nok også købe et GTX 285 istedet for et 4850X2, men det er vel en smagssag :D


    Jeg synes også et GTX 285 er bedre, fordi den klare mere load, end en 4850X2. Fx; 4850X2, taber lidt flere frames, når man spiller i højre opløsning.

    Hej. Jeg har besluttet mig og købe en Thermalright Ultra-120 Extreme 1366..


    Jeg ville lige spørge, om jeg kan købe en 120mm fan ved siden af, så jeg kan køre 2 fans på den. De skriver at man godt kan, men jeg kan se på det her billede, at der er nogle "Holdere" som holder blæseren fast på køleren.. Skal man købe de holdere for sig selv, eller følger det med. Hvis man skal købe dem selv, hvor finder man dem så henne?

    Jeg tror ikke der er den store forskel på hardware priserne. Det kan godt være du spare en smule i Sverige.. Men der er så lige det problem, hvis noget går i stykker, kan der godt gå remlig lang tid, før du får det afleveret og enten får det lavet eller sendt noget nyt.
    Jeg har selv tænkt på at købe ude fra danmark.. Men det kan ikke betale sig.. Jeg købte en Sony HD Camcorder fra Et firma i England, jeg sparede dog lidt over 500 kr,- Men jeg skulle vente næsten 2 måneder, for at få et nyt batteri. Ved ikke med Sverie, men det er lidt risikabelt.. Min ven købte et grafikkort, var dog et billigt et, fra det samme firma som jeg gjorde, han fik aldrig svar tilbage, så han blev nød til at købe et nyt.. Han ville ikke køre til England for et low-end grafikkort til ca 400 kr,-