Indlæg af bit

    Jeg havde egentligt tænkt mig at købe den Acer 8943G med en i3 processor i, men har nu læst en anmeldelse som skriver at der er en dårlig skærm i den, og er derfor kommet lidt i tvivl.


    Er der nogen som har et bedre forslag eller evt har prøvet maskinen og kan korrigere dette?
    Det skal være en 18" og den skal prismæssigt gerne ligge omkring 8000 kr

    Vil gerne have en i3 fordi den skulle være 1000 kr billigere. Ja har også tænkt om det skulle være en Acer, men kender efterhånden flere kammearter som har en og kvaliteten er væsentlig forbedret

    Jeg har fuldstændig forelsket mig i denne bærbare med bl.a full HD skærm: http://www.acer.dk/acer/produc…759084358#wrAjaxHistory=0


    Men mit behov(kontor programmer, youtube og evt se lidt fjernsyn på den) er nok kun til en med i3 processor.


    Så er der nogen som kender denne maskine og evt selv har den og kan skrive lidt om den og ved hvornår modellen med i3 processor kommer ?


    Jeg kan kun finde med i5 og i7 processor

    Min svigerfar har fået Vista og har fået det meste til at virke, han kan dog ikke finde en driver til sin elskede scanner.


    Som overskriften siger, er det en Acer Mirascan 3300U.


    er der nogen som kan hjælpe ?

    Skal til at bestille en D-Link DIR-635 router og sidder nu og overvejer hvilket trådløse netkort jeg skal bestille med.


    Er der nogen som kan hjælpe ? Det skal være til en stationær computer

    Tak for svaret KasperB


    Jeg tror ikke det har noget med ADSL modemmet fra Cybercity, da det er nr 3 de prøver at sende til mig. Jeg har derimod en lille mistanke om at det er mit eget modem, har prøvet at flashe den med ny firmware, hvilket ikke gør en forskel.
    Tror iøvrigt ikke det er nødvendigt at lave min egen Linksys om til et Acces point, da ADSL modemmet fra CC jo egentlig ikke virker som et router og derfor vel sagtens kan arbejde sammen med min egen router.


    Har fundet en gammel SMC router frem som jeg vil prøve at bruge, hvis det ikke virker ANER jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre ;(

    Jeg har pt internet hos Cybercity men har lidt problemer med forbindelsen.


    Min forbindelse består af en zyxel P-2602hW-D1A fra CC som er koblet sammen med min egen router en Linksys WRT54GL. Jeg har lavet Linksys routeren til et Acces Point, ved at slå DHCP fra og ændre LAN IP-adressen til 192.168.1.2.


    Mit problem består i at ca 1 gang dagligt slår roteren fra Cybercity fra, det eneste der er lys i er "Power" og "Ethernet" alle de andre lamper "DSL", "Internet" og "Phone" lyser ikke.
    Jeg slukker og tænder derefter for Routeren fra CC 1 gang hvorefter det kører upåklageligt igen. En sjælden gang kan jeg også løse problemet ved bare at genstarte min egen router


    Jeg er ret sikker på at det ikke er routeren fra CC der er noget galt med, da det er den 3 fra dem som laver akkurat samme fejl. De snakker om at de vil have TDC til at overvåge forbindelsen i 3 uger, men den tror jeg ikke på da de altid har målt fin forbindelse når jeg har snakket med kundeservice, Samtidig vil routeren jo genstarte automatisk hvis forbindelsen er væk 1 par sekunder.
    Jeg tror mere på at det er routerne som ikke kører perfekt sammen, har prøvet at have min router, slået til som alm router og som Acces point, men den laver samme fejl


    Er der nogen som kan hjælpe, da mine evner ikke rækker længere :D