Indlæg af ROMkuglen

    Quote

    Originally posted by Tarantula
    Hvis jeg var dig, ville jeg sende lortet tilbage og få dine penge retur og købe en computer et andet sted.. Det der er under al kritik!


    ja det kunne jeg godt være fristet til at gøre.
    men efter den her kamp bare for at få lov til at modtage maskinen, tør jeg slet ikke tænke på en evt retur / rma sag....

    Quote

    Originally posted by Tarantula
    Jeg har også haft tæt på de samme erfaringer med MMW som dig..
    De er virkelig uduelige og vil stærkt fraråde folk at købe hardware derinde!


    Jeg synes at det er direkte pinligt at den computer ser sådan ud..


    ja ikke
    de skulle da have haft tiden til at gøre det ordentligt..



    har lige kikket lidt mere på sagerne.
    sata kablet var koblet på port 3 ? hvorfor ikke nr.1 ??


    desuden var kablet i stykker

    ja jeg bliver nød til at starte min egen tråd om dem og deres service eller mangel på samme..


    d.5 januar bestilte jeg en maskine hos dem, til en bekendt.
    på daværende tidspunkt ville der være 1-3 dages leveringstid...


    tiden går og ingen computer, det viser sig at cpu'en er i restordre og vil komme d. 18, så jeg vil have maskinen d.20...


    men stadig ingen maskine d.20 efter at have ventet nogle dage henvender jeg mig til dem / ham (gregers jacobsen) telefonisk, og får at vide harddisken er i restordre...


    fredag d.27 ringer jeg igen for at høre om den skulle være på vej, og får at vide maskinen vil være hos mig i starten af næste uge, dvs. 30-31 januar...


    men stadig ingenting, ringer ind onsdag d.2 februar, hvor han pludselig ikke kan få fat i værkstedet, så han vil sende en mail..
    den kommer også, med den besked at maskinen er klar 1600 og kan afhentes, men nu skulle den jo sendes...


    torsdag d.3 stadig ingen pakke. så klokken 2330 tænker jeg så, jeg gider ikke det her og mailer til ham om at annulere ordren..


    fredag d.4 får jeg så denne mail tilbage
    "Det er desværre ikke muligt at annullere Computere da disse special-fremstilles.

    Den afsendt og skulle ankomme hos dig i morgen.

    Med Venlig Hilsen


    Gregers Jacobsen


    Multimedia World
    Falkoner Alle 67
    2000 Frederiksberg


    Email: gj@imw.dk
    www: http://www.imw.dk
    "


    der er det så jeg ringer til ham og fortæller at der ikke kommer pakker på landet om lørdagen, men han vil sende den med lørdagsexpress, hvilket jeg ikke vil betale for, det gør han selv siger han.


    det skal siges at han selv betalte for lørdagsudbringningen.
    men pga. denne extra omkostning kunne der åbentbart ikke blive råd til skruer til hverken harddisk eller brænder :(


    for på det vedhæftede billede kan i se hvordan maskinen så ud da jeg pakkede den ud, da den langt om længe ankom her til morgen.....


    multimediaworld er ikke et sted man bør handle...

    Quote

    Originally posted by KarGa


    Er der ikk noget med at kæledyr siger meget om ejermanden? :)) Tror vi har en massemorder slash Lundin 2 på Tweak :crazyeyes:



    tror jeg ikk du skal regne med, nærmere en tyv....
    hvis du kan din monty python, ville du vide hvor jeg har snuppet citatet fra..


    hint, i python er der dog tale om en dræberkanin

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    ps.


    kender i noet godt nazi musik



    platoon 14
    angry aryans
    Chingford attack
    Landser
    Das reich
    Endstufe
    Final War
    Midtown bootboys
    No remorse
    skrewdriver
    Bully Boys
    Bound for glory
    Withewash
    Youngland



    og jeg kunne blive ved.... :hb:

    Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    FØJ!
    Broccoli er den absolut dårligste opfindelse i hele menneske historien.
    Det burde være ulovligt at dyrke, røre, spise, tilberede, slikke, smage og i det hele taget kigge på broccoli.


    yeah mi 2

    Quote

    Originally posted by AbeTis
    flot billed, men jeg synes det er synd for musen... Synes de er meget søde sådan nogle små kræ :)


    Kunne du ikke nøjes med at sætte en fælde op som fanger musene, også lade dem gå et stykke væk fra hvor i bor? :)



    hmmm havde samme problem sidste år.
    der brugte jeg en vippefælde, men problemet med den er at, musen kommer hurtigere tilbage end en selv når den slippes fri.


    jeg har intet imod mus, sålænge de holder sig uden for.


    og musen er et skadedyr.
    jeg som så mange andre lidt flere ledninger end de fleste
    mon ikke at en lille sød mus kunne finde på at gnave i et kabel ?

    da det i et par dage har puslet bagved skrivebordet, besluttede jeg at sætte en mussefælde op
    og det gav gevinst...


    ***Billed slettet af Shak***