Indlæg af HeinZ

    Havde samme problem.. Men nu kører det fint..


    Er næsten sikker på du har en eller anden lorte app!! Gå ind under indstillinger >> Applikationsindstillinger. Skift så til: Føjet til profil, og lur mig om den øverste heder Unnangiven app! eller sådan noget.. Væk med den, og du kører på ny igen :D

    Hey Tweakers..


    Står og skal bruge et program til at lave en turnering til et lan..


    Det er både CS-S, TM Nations, og alt sådan noget.. :D


    Nogen som kender nogle gode programmer..


    Har brugt Tourney Generator Program, Men kunne være fedt hvis der var et på dansk :?


    På forhånd tak.. :roller:

    Quote

    Prøv en Furmark med maks settings og giv den en 10min. Hold øje med temperaturen og se hvad der sker. Den presser maskine en del hårdere end 3dmark og konstant.


    Det vil jeg lige prøve senere..



    Fragman / Baloo - Kan godt være, men kan bare ik forstå det.. har været med til at samle computeren, men det er 2 gode venner der har stået for det.. (Dagjob) - IT Supporter, så de laver ik rigtig andet end at sætte systemer op så har svært ved at tro det skulle være det.. Men selv den bedste kan fejle ! :)


    EBO:


    Jeg har aldig haft andet installeret.. Det er helt nyt system, men helt nye komponenter.. Alt jeg skrev tidligere et sprit nyt.. Har snakket med XFX Force - support, hvor jeg blev rådet til at installere Hotfix til v/ 9.12. Dette hjalp heller ik..


    Har nu set der er kommet en beta version af det nye Catalyst 10.1, som skulle være udkommet d. 07/01-2010.. Den har jeg lige installeret, men dette virker heller ik.. Dirt 2 fryser stadig, samt Call Of Duty Modern Warfare!!


    Jeg må indrømme jeg bliver lidt ked af det :D hehe

    Hej Tweakers


    Har lige fået ny computer, og havde så tænkt mig at jeg ville flå nogle vilde spil omkuld!!!



    MEN ! ! ! ! ! ! ! !


    Hvis jeg foreksempel spiller DIRT 2, kommer jeg til det første event, og så "hakker" den i 3 sekunder en ca 4-6 gange, hvorefter den sætter sig helt fast!


    Call Of Duty - Modern Warfare II - Hakker i menuen i få sekunder af gangen, hvorefter jeg så kan begynde et multiplayer spil over nettet.. Finder hurtigt et, og joiner.. Nå den så skal atsrte banen, går computeren i sort, og spille svarer ikke!!! :(


    Altså lidt sørgeligt med sådan en opsætning:


    Asus M4A79XTD - EVO
    AMD PHENOM II X4 965 Black Edition
    OCZ Platinum 2*2gb ram
    Corsair TX750Watt
    XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5



    Hvad F... kan være i vejen?


    Har installeret "Nyeste" driver jeg kunne finde ( 9.12)


    Andre der har samme problem, måske enda en løsning?`



    På forhånd tak :D

    Hej Tweak brugere!


    Står i den situation, at jeg ik har så vildt meget styr på computer, og derfor har brug for noget hjælp!


    Har en okay gamer pc, men skal ha skiftet mit gfx nu..


    Jeg kører med et Ati kort med 512mb ram, (navn ukent)


    Vil gerne op og ha et 1gb, da jeg bruger tiden med at game COD MW2..


    Mit bundkort er et ASUS M2ne-Sli hvis det siger nogen noget! ved ik om det hedder mere eller mindre :S


    Jeg har 4 gb ram, men ved ik om man skal ha flere af dem os..!



    Hvad ville "I/du" vælge af nyt kort. Prisen skal helst ik være for pebret! Så omkring 1000,-!


    På forhånd tak :D

    Hey Boys and girls


    Går i baner om at købe et nyt graffikkort.


    Det skal skunne rykke de nyeste spil ordentligt, men det skal heller ik være dyrere en 3000 kroner.


    Kan det lade sig gøre?


    Kom med forslag tak :D