Indlæg af solmusen

    For ikke at ødelække den fine historie, kan vi bruge dette thread til kommentarer:


    Her er min: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahha åh, jeg kreperer. LOL synes dælme det udvikler sig i en morsom retning. Totalt Grineflip....Palle, knalde.....

    Uha får gåsehud....Specielt da der nu kun er 3 uger til at jeg selv skal have sådan en :D . Altså et barn - forhåbentlig ikke sådan en fyr som i reklamen, det ville sku være lidt surt - ofre Penge og al fritid på en unge, som i sidste ende udvikler sig til en møgunge - syyygt.

    nåeee, nu giver det hele lidt mere mening. Altså kan jeg godt tænde for min hjerne igen (ikke at det gør nogen forskel :)) )

    øhhhh.....(solmusen tænker lidt over hvad han vil skrive).....øhhhhhhhhhhh.....(tænker lidt mere)........øhhhhummm næ, kan ikke rigtigt finde nogen mening med det. Måske hvis man slukker for hjernen giver det mening. (shutdown brain yes/no - yes...BZZZZZzzzzzzzplup) . . . . . . . . . . Reset. Næ, det hjalp heller ikke. ?(

    øhhhh, hentyder du til navnet abekat?? - for ellers kan jeg ikke helt se den dybere mening - i hvert fald ingen stor grund til at LOL'le

    Arh, den sjoveste er da en Tbird med 1000 mhz som hans "kammi" (spøgelsesven??) kan få til at køre med 2600 mhz - den har jeg sku ikke hørt før... :]


    Og med hensyn til Server med Termisk køling: Jeg troede (her kan jeg dog tage grueligt fejl!) at et professionelt Serveranlæg bare blev lukket ind i et kæmpe kølerum og færdig?


    Edit: Hephey - det var dælme da lige min post nummer 250 :D

    Gode gamle mor - Hvis det ikke havde været for alle de venlige mødre derude, var der sikkert den ene eller anden person, som måske havde scoret en lavere grammatik-karakter :D


    TAK, MOR

    Kommer lige med et fint navn her (mit...suk)


    Jarlebanke Bolverkson


    (det var det fulde navn, uden mellemnavn er der underligt nok


    Barekr Bolverkson


    Og tager man i Betragtning, at mit fornavn er Bjarke (Et "ægte" vikingenavn!!), må man jo vel komme til den konklusion, at siden vist bare blander tilfældige bogstaver sammen. :O


    Edit: Min kones fulde navn (heh heh): Veny Ellioagrimrsdottir

    Her kommer lige min mening mht Dremel eller andre.


    Købte en billigkopi, fordi jeg ville spare penge - de Penge var spilte, da kopien ikke kunne klare at skære i Alu - den kunne ikke engang klare 5 mm Pap. Købte derfor en Dremel - og den kan sku det hele, æder sig igennem tykt og tyndt. Så min anbefaling vil være: Giv lidt ekstra og Køb en Dremel - du vil ikke fortryde det!

    Damn, havde jeg bare vidst det i går aftes....nåede helt op ad trappen og ind i det runde rum, og det med kun 1 !! livspoint tilbage. Den 3. (og sidste..) af fyrene i det runde rum sigtede desværre bare bedre end jeg....