Indlæg af SAL

    Har slået alt fra! alt er på low eller slået fra. og har prøvet forskellige opløsninger. det pisse irriterende! det mega godt spil. men svært at spille med så lidt fps

    Hej tweakers.


    Jeg har fået mig fallout 4. men det køre ærlig talt af røv! har prøvet alt nu og køre med 10/20 fps i det og nogen gange højere. og det er med alt på low. har endda prøvet at køre lavere opløsning og det samme sker. har prøvet diverse guides på nettet. men jaa intet virker ?
    Og min pc burde kunne køre det på ihvert 1080p med alt på low.
    i5 2500k 4.5 ghz
    gtx680
    8gb ram 2400mhz
    samsung ssd


    HJÆLP PLS! tak på forhånd

    Det fanme sært :D men må jo passe ! bare godt det kun er grafikkort man skal skifte :) men vidste os godt resten af delene havde massere a power endnu :) Men jeg hælder mest til nvidia kort. da jeg altid har været nvidia fan og kan os se det altid er dem der trækker flest fps i spil når man sammenligner med det amd kort der skulle være lidt så stærkt.


    Men så spørgsmålet er hvilken producent skal man vælge ? Har altid været mest til asus da jeg aldrig har haft problemer mede denne producent! er der andre i vil mene er bedre? det bliver nok et 970 der skal til så :)


    Har nemlig engang haft 2x MSI twin frozr 560ti da de var op. begge kort fik defekte blæsere efter nogle år og det var meget skuffende især når det var begge.

    Okay tak :) Selvom jeg synes det virker underligt da jeg vil mene at mange spil trækker mere end 4gb sammen med resten af de ting der køre i baggrunden og så er der så lidt forskeld fra 4gb til 8gb på den hjemmeside du sendte :)

    Hej Tweakers


    Jeg sidder og overvejer at upgrader min pc til de nyere spil så den køre dem fuldt ud. Jeg kan sådan set spille de fleste spil næsten på max men mangler lige det sidste især hvis den skal køre 60 fps. Jeg har problemer med spil som Assassins creed Syndicate. fallout 4 og witcher 3. hvor jeg gerne vil op og trække dem lidt bedre. Køre kun 1080p og har ikke rigtig tænkt mig at køre højere så det skal ikke være noget for dyrt eller overkill. Da jeg ikke spille sindsyg meget mere vil jeg ikke bruge ret meget! men vil gerne kunne køre spilne ordentlig når jeg endelig spiller. Min pc består af følgende:


    i5 2500k oc til 4.5 ghz med corsair h100i
    asus sabertooth p67
    kingston beast 8gb 2400mhz
    samsung ssd 120gb
    WD blue 500gb
    GTX 680 standard
    corsair 800 watt psu


    Tænkte at et 680 mere vil kunne hjælpe mig ? eller skal jeg virkelig ofre en formue på et 970 med 4gb ? og tænkte os om 8gb ram er nok? læste nogen steder at fallout 4 kunne godt trække endnu flere ram og at folk siger at man burde upg til 16gb?


    Tak på forhånd.

    Hej tweakers. I altid så gode til at hjælpe en når man har problemer med sit udstyr så prøver lige og høre inden jeg ofre penge på noget.


    Jeg sad og spillede diablo 3 på min stationær pc et stykke tid og den har kørt flere år nu uden problemer. Men lige pludselig så slukker den bare med det samme og starter op igen lige efter dog uden skærm billede ? og har ikke kunne få skærm billede på lige siden. har prøvede at tjekke stik og diverse ledningerne. Har ikke rigtig andre hardware at prøve med, derfor jeg prøver og høre her inde :)
    Nogen der evt. har prøvet det samme eller har en ide om hvad det kan være ? Jeg sidder lidt og tænker at det måske er PSU'en/bundkort ?
    PS. der er ingen ting der lugter brandt eller noget. Men bundkortet lyser forresten rød et sted og i bundkort manualen står der vidst nok VGA lampe eller noget i den stil.


    Tak på forhånd :)

    Hej tweakers.


    Jeg har købt mig en simi gamer bærebar til skole brug og bruger den også til at spille diablo 3 nogen gange. Men den lagger rimlig meget så man bliver træt af at spille. Og den brude sagtens kunne trække det. har været inde og kigge og ram og cpu bliver ikke brugt overdrevet meget. men harddisken køre på 100% stort set det meste af tiden? kan det være derfor den er så spille sløv i diablo 3? har endda sat alt på low og har sat den ned i opløsning men køre stadig virkelig ringe. Nogen der kan hjælpe?
    Synes bare det mærkeligt hvis det er harddisken der failer.


    Det er en VisionNotebook BLB5
    Intel I5 430M 2.3 GHZ
    4GB DDR3
    ATI HD5650 1GB
    500GB HDD mener det er en Seagate


    Tak på forhånd.

    FlyingHippo tak for det ! det hjalp! og nu køre musen super! slog nogen a de ting fra i settings på tvet og nu virker det :D
    det kørte allerede 60 hz i forvejen det ved jeg godt hvordan man gør :D
    tak for det! nu det sku rart at bruge tvet igen ;D

    Hej for et stykke tid siden købte jeg et 60 tommer philips i bilka. og bruger det meget over min pc.
    Men synes musen køre ret underlig forhold til min 23 tommer skærm ? er det meget normalt eller er der noget galt?
    Har købt et ordentlig hdmi kabel et af de nye 2.0 mener jeg de hedder som er skærmet.


    Synes bare det ret træls at musen køre så underlig. Nogen der kan hjælpe?


    tak på forhånd

    Ja okay kan jeg godt se.


    Men hvis jeg skal finde en ssd mere. er det så ik en samsung 850 EVO i vil anbefalde ? :)

    Jaa men overvejer også en SSD mere ? Men skal jeg købe en ssd mere til spil? eller skal jeg købe 2 ens og sætte i RAID og så ligge det hele der på ?

    Er der slet ik noget at hente? nåå fordælen. okay jamen jeg skal nemlig bare bruge det til spil/os. jamen tak for det! så behøver jeg ikke spilde penge på det når jeg har en samsung 830 SSD i forvejen. men kunne evt. godt købe en mere da jeg har en WD green til spil.


    Men jeg bruger ikke ret meget plads. da det kun er på programmer/os og nogle spil der ligger der på. så 250 gb tror jeg er fint til mig.

    Hej tweakers.


    Overvejer at købe nogen nye SSD'er og køre dem i raid 0. har hørt at hvis man nu har 2 på 120gb stykker at det dobbler til 240gb ?
    er det rigtig ?
    og hvilke SSD'er forslår i ? har kigget på samsung 850 evo eller er der andre i vil forslå? har ikke brug for mere end 120gb's hvis de slår sig sammen.


    Tak på forhånd.

    tak for svaret :) tænkte nok også det var grafikkortet der var den sløve del. Men er nu mest til nvidia da jeg synes amd's driver er noget rod og ret så skod :) der kan jeg meget bedre lide nvidia :)

    Hej jeg sidder med en lidt ældre gamer pc som jeg har en lille tanker om at opgrader lidt. Jeg er ikke 100% sikker men tror meget det er grafikkortet der halter ? eller hvad er jeres mening og bud? Jeg spiller spil som farcry 4/the witcher 3/assassins creed osv. og synes den mangler lidt kraft til de spil og måske nogle af de kommende spil der kommer ud. Jeg har ikke i tankerne om at købe et nyt kort, og slet ikke et overdrevet dyrt et. Da mit budget lige pt slet ikke er særlig stor. Så vil høre om det kunne blive en billig løsning da det nok højst sandsynlig kun er grafikkortet der skal ha en tur :)
    PC:
    Intel I5 2500k OC 4.4ghz
    kingston beast 8gb 2133 mhz køre de på.
    Asus sabertooth z77 mener jeg.
    corsair H100i
    samsung 830 ssd
    Asus GTX670
    corsair HT850


    Tak på forhånden :)