Indlæg af Bloodmod

    hej tweaker og andre. jeg har et lille spørgsmål omkring køb af call of duty modern warfare 2.
    der står nemlig på steam at der er valve anti cheat. vis du køber det. vil det så sige at vis jeg er vacbanned og køber spillet, kan jeg så ikke spille online? tak på forhånd

    altså jeg har besluttet mig at købe den her computer som jeg startede tråden med. men fandt ud af man godt må ligge nye ting i. så vild bare vide hvorfor et grafik kort der skal i. men vil max bruge 4000

    okay har. besluttet mig for at købe pc'en. men da i siger at flaskehalsen er grafik kortet. vil jeg gerne ha et bedre et. meget gerne et geforce 285 eller 290 eller over. men ved ikke hvad der er billigst og heller ikke om jeg skulle vente til 300 serien. da jeg først får computeren til december er der god tid.
    men virkelig ha en computer der sparker :boxed:

    hej Tweakere. skal ha ny computer. da det er jobbet der skaffer den skal det være en bestemt en. men når jeg søger på mærket (HP elite HPE-030sc) kommer der ikke noget. Er det mon en udgået model. og vis det var. Hvarfor nogle gamer computere ville passe både i pris klasse og i spect (selvfølgelig vis de er bedre så skal jeg ha det :crazyeyes: )


    men så også lige et spørgsmål på grafikkortet der sidder i. geforce gt230 med 1,5 gb og op til 3839 mb total. om det er et godt et, for har selvfølgelig heller ikke kunne finde nogle reviews eller andre ting med det. Har dog hørt at det skulle svare til et 9600gt.


    specs på computeren


    -intel core i7 processor 860 2,8g
    -8 gb ddr3 1333 mhz RAM (4*2048 )
    -1 TB sata hd (7200rpm)
    -geforce gt230 grafikkort med 1,5gb
    - wireless lan 802.11 b/g/n
    -Bluray afspillere og dvd brænder
    -RW 16X) lightscribe
    -10/100/1000 netkort
    -ieee 1394 firewire
    -15-i-1 hukommelseskortlæser
    -windows 7 home premium - 64 bit
    -3 office pakker
    og så en 25' skærm og tastatur og mus


    prisen liger omkring 12.000 og 18.000 for det hele

    hej alle tweaker, ville bare spørge om, at der ville være den store forskel i mit systems ydelse vis jeg opgraderede til windows vista 64bit. er bare bange for at viktige filler og andre dokumenter blevet smidt væk eller noget i systemet F***** up ;)


    mit system er:
    prossecer--AMD ATHLON 64bit x2 6000+
    Grafikkort--geforce 8800gt
    bundkort--Asus tek, M2N-MX SE
    Ram--4gb Mushkin ram


    hvar der mere ;)?

    Hvad mener du med at tænke på noget intel istedet for. altså at jeg skal ha en intel processer istedet for min AMD eller hva.
    men anyways hvad koste et godt bundkort

    hej alle Tweaker.
    ville høre om min processer (AMD athlon 64 Dual core processer 6000+ 3.01 GHz)
    er blevet forældet og om jeg måske skal havde en ny.
    mit grafik kort er geforce 8800 gt 512 mb.
    bund kort er et Asustek M2N-MX SE.
    og her en strømforsyning på 500-600 watt.
    har 4 gb ram.

    er det svært at sætte sådan nogle ram i maskinen. og tilbage til grafik kortet kan man på nogle måde oc min processer eller er det umuligt. altså tænker på varme og strøm og sådan noget

    ok enoC.


    ok men hved du om de kan side i min maskine


    men ellers, så taller vi altså om at få flere dele på pc skiftet ud? ellr.

    Bund kortet er et ASUSTeK computer INC. M2N-MX SE
    chipset: NVIDIA MCP61
    Southbridge: NVIDIA MCP61
    LPCIO: ITE IT8712


    og det er PCI-express x16


    men hvor billigt kan man få det der GTX 260 eller GTX 280.
    og hvornår udkommer GTX 295 hvis nogen altså ved det :D

    Men du siger jeg skal ha nye ram. hvordan finder jeg ud af hvarfor nogle jeg kan køre, og ville det være godt at køre sli med geforce 8800 gt :D

    Altså mit styre system er vista 32bit.


    AMD Athlon 64 x2 6000+ 3.01 Gz


    bruger PCI Express 2.0 x16. tro jeg, har ikk så meget forstand på det :D. kan også godt bare være PCI Express x16.


    min strømforsynding er på 600 Hz eller 500 Hz


    Hvar der andet du vil vide? ;)