Indlæg af sooon

    Tak for svarene folkens, de har været nyttige :D


    Det eneste problem jeg ser er, at xboxen har jo været på markedet i et stykke tid længere end PS'en, det betyder at der også snart vil komme en ny konsol af microsoft. Jeg fik en ps2, 1 år før Xbox 360 udkom, og jeg må sige, jeg blev mildest talt skuffet over ps2'en, da spillene var det rene lort i forhold til xboxen's..



    .. Dog tror jeg at jeg vil købe en ps3, da den ser meget mere fremtidssikker ud, og den vil nok også holde længst ;)

    Hej folkens :)


    Saa efter noeje overvejelser har jeg taenkt mig at koebe en ny konsol.


    Det staar mellem Xbox 360 og PS3, da Wii's spil ikke ser saa interessante ud (subjektivt)


    Hvad syntes i? Personligt haelder jeg mest over mod Ps3, men det er ikke meget. Hvis Xboxen kunne holde 4-5 aar endnu og om den er fremtidssikker, saa ville jeg helt klart koebe den :)


    Lidt om mig:


    Jeg er en 15 aarig dreng (der har arbejde..) der gamer regelmaessigt. De fleste af mine venner har PS3 ogsaa. Jeg er villig til at betale for xboxens online services, og jeg bruger ikke blu-ray.
    Spillene og grafikken paa begge spil er lige godt syntes jeg, dog er jeg stor fan af Halo spillene og Gears of war :D


    Vi har 2 full hd LCD skaerme hjemme hos os :)



    Haaber i kunne hjaelpe :D


    Hilsen, Son.



    PS. Det var ikke for at starte en flame wars.


    PSS. Jeg er ny her paa tweak, haaber i ville tage godt imod mig :P


    PSSS. Glaelig jul :D