Indlæg af kasperbastian

    hej allesammen.


    jeg vil hører om der var nogle af jer som havde nogle oplevelser om en et pentax 200k.


    ville meget gerne høres jeres positive oplevelser samt negative.



    hilsen
    KasperBastian

    et rigtig fedt billed, det er fedt for sådan en nybegynder og se at man måske kunne blive så dygtig også selv skyde sådan nogle billedere

    hej.


    du burde god kunne bruge et digital output kabel fra din ps3 ind i din reciver, nu ved jeg ikke hvor mange højtaler du har til reciver, men det ville være en fordel at bruge et digital output fordi det ikke bliver påvirket af andre kabler. har selv en ps3 der gøre samme setup.

    det er ikke fordi jeg kun skal skyde i marco. men syntes det giver nogle flotte billeder.
    ja den har set på. men så også på 450d. har læst lidt her inde om det. ville hører om i kunne anbefale det til amatør som bare godt kan lide og gå og fotografere lidt.

    hej tweakere..


    jeg er ny her inde så.


    men jeg tænke om i kunne råde min inde i denne her jungle af kameraer.


    det jeg skal bruge det til: jeg skal ud og rejse på et tidspunkt så vil ger have noget godt at skyde nogle fotos til et flor fotoalbum med. jeg kan godt lide og gå og lege lidt med at skyde i markro. det skal ligge i prisklassen 3500-5000 ca. og har haft en canon isux 75 (tror jeg det hedder). vil gerne prøve og have et spjelrefleks. i må endelig spørger hvis der er noget andet i vil vide.


    håber i vil svare på det. det ville være en kæmpe hjælp


    har kun kigget lidt på nettet

    hej tweakere..


    jeg er ny her inde så.


    men jeg tænke om i kunne råde min inde i denne her jungle af kameraer.


    det jeg skal bruge det til: jeg skal ud og rejse på et tidspunkt så vil ger have noget godt at skyde nogle fotos til et flor fotoalbum med. jeg kan godt lide og gå og lege lidt med at skyde i markro. det skal ligge i prisklassen 3500-5000 ca. og har haft en canon isux 75 (tror jeg det hedder). vil gerne prøve og have et spjelrefleks. i må endelig spørger hvis der er noget andet i vil vide.


    håber i vil svare på det. det ville være en kæmpe hjælp