Indlæg af andrizzle

    Hej tweak :rules:
    Jeg har lige købt en iPod touch 32 GB og vil gerne have spil til den, men har ikke WiFi i huset, så kan ikke hente dem fra iPod-en. Er der nogen, der ved om man kan hente spil fra computeren og lægge over på sin iPod, og i så fald hvordan?


    MVH


    Andrizzle

    Hej cassim


    Jeg kan meget godt anbefale Antec 1200. Det er et kabinet med ekstrem god plads, god køling, og bag motherboardet kan man gemme al kabling. Har selv det kabinet, og har skjult alle kabler væk. Bortset fra at jeg har nogle til at ligge skjult i bunden er alle gemt bag motherboardet.
    Det er rigelig med plads til en cpu-køler, og et stort grafikkort er heller ikke et problem.
    Der er et støvfilter på alle indsugende blæsere i kabinettet. I alt seks blæsere, med mulighed for at sætte en i direkte til cpu'en ((ud over cpu køleren) Den giver mindre plads til grafikkort) og der kan sættes en på siden.
    Jeg er lidt bange for at du bliver nødt tilat skifte dit bundkort ud, da kabinettet kun understøtter ATX, og ikke et micro-ATX som dit er.
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=442715
    Har dog en pris på 1100 kr. :(

    Jeg vil gerne have en side hvor man ikke har brug for en server, for jeg vil helst ikke skulle bruge penge på det, og så har jeg ikke en pc jeg kan bruge da jeg er på efterskole :)

    Hej tweaks :rules:


    Jeg skal lave et forum, men ved ikke hvordan man gør. Er der nogen der kender et program der kan hjælpe?


    MVH


    ANDRIZZLE

    Hej tweaks :rules:


    Jeg har et lille problem.
    Jer skal lave nogle direkte klip med mit Sony handycam, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det, eller om det overhovedet er muligt?
    Er der nogen, som har forstand på det og kan hjælpe mig inden i aften?


    MVH
    Andrizzle

    Hej Tweaks :rules:


    Jeg var til lan hos en af mine venner, da der blev skubbet til en sodavand og lidt af indholdet katastrofalt faldt ned i min bigboy blæser og fløj rundt i kabinettet. Dog fik jeg hurtigt slukket den og tørret og blæst den igennem. Nu er den så begyndt at bippe som en sindsyg når den starter op. Er det noget farligt eller skal jeg bare lade som ingenting???


    MVH
    Andrizzle :rules:

    Jo jeg har været inde i bios, men tør ikke at pille ved noget der inde, da jeg er bange for at ødelægge min pc mere end den allerede er.

    Hej tweaks :rules:


    Jeg har fået et kæmpe problem med min pc. Jeg sad på nettet og surfede, da AVG og MBAM (antivirus) gik amok. Der blev fundet 25 trojanske heste og en håndfuld andre virusser. Jeg satte begge programmer til at slette dem, og da de var færdige med det, genstartede jeg computeren, og så gik det galt. Da jeg loggede på, var en af viruserne, som tilsyneladende ikke var blevet fjernet, så sød ved mig, at den loggede mig af :ohmy: Jeg har nu prøvet at genstarte den tyve gange uden det hjalp. Jeg har prøvet at starte pc'en i fejlsikret tilstand, igen uden nytte.
    Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre???


    MVH Andrizzle

    Hej tweaks :rules:


    Jeg har fået en ny bærbar, en asus EEE, og da det er et meget lille tastatur der sidder på, vil jeg høre om der er nogen der ved hvo man kan købe et "sammenrulleligt" tastatur, hvis det da findes?? Er der nogen der har erfaringer med det, priser, kvali osv.


    MVH
    Andrizle

    Hold dig til Kingston. Der er livsgaranti på næsten alt du køber af dem, og så er det skide gode RAM.
    Har selv 2 GB RAM på 1200 MHZ til lidt over 1000 kroner.
    Køb gerne deres Hyper X serie.

    dna


    Jeg bruger lige nu et on-board lydkort, da mine gamle højtalere IKKE er noget at råbe hurra for. Mener du at jeg skal købe et lydkort inden højtalere??
    Og er de gode til at afspille musik der virkelig kræver bas??


    MVH
    Andrizzle :rules:

    Hej Tweaks :rules:


    Jeg har fået nogle problemer med mine højtalere. De skratter som aldrif før, og derfor har jeg bestemt, at de skal skiftes ud. Vil det være bedst selv at lave dem, eller skal jeg køb nogen færdiglavede?? Jeg vil helst have noget med en ordentlig sub. Det skal være 2.1 og ikke være for dyrt.


    MVH
    Andrizzle

    Quote

    Oprindeligt indlæg af master_dk
    world in conflict er et tredje-persons strategi spil
    basicly kommandere du bare dine units rundt fra luften...ligesom command and conquors


    Ok. Jeg elsker de spil:D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    gode strategispil jeg kan anbefale og som jeg har spillet er world in conflict + expansion soviet assault, og company of heroes.


    Er "World In Conflict" et 1. eller 3. persons spil??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Har du prøvet Fallout 3?


    Nej, det har jeg ikke. Har godt nok hørt at det skulle være godt. Er det noget du kan anbefale??


    MVH
    Andrizzle :rules: