Indlæg af cliffhanger1

    Hej nej den lå bare på bordet med strøm til og så lusede jeg den sorte og den grønne ledning
    hvor der ikke skete noget den må være død.


    Jeg prøvede det samme med en anden strømforsygning der kørte blæseren i forsygningen.

    Hej jeg har lige prøvet at luse den grønne og den sorte ledning på 20pins stikket på den
    nye strømforsygning - man kan lige se blæseren i strømforsygningen lige bevæger så lidt men ellers så står den bare stille - så er den død ikke ??

    Den gamle strømforsygning som har et 20+4P og et 4 pins stik(ATX12V) til bundkortet kan startes ved at kortslutte power kontakten 2 ben på bundkortet! Den nye strømforsygning Micro ATX 380M model LC380 v2.2 starter ikke når den er monteret som den gamle ved at kortslutte power kontakten man kan lige se cpu blæseren kører en halv omgang og så stopper den. Strømforsygninger har samme stik så det er meget mærkeligt, spørgsmålet er om den nye skal have et bestemt signal eller belastning ??
    Håber i kan hjælpe

    Hej min computer vil ikke starte op det er en Pentium 4 3Ghz Cpu - bundkort Asus P5LD2-VM med 4 Gb Ram
    under opstart kommer der en melding "overclocked failure or overvoltage failure " den kommer aldrig ind
    i styresystemet - hvad kan der være galt ??

    Hej er det muligt hvis man har en divx film med tilhørende undertekster(srt) og lave det om til en DVD film og hvilket program kan anbefales - står jo egentlig med 2 filer en avi+srt fil undertekster. Håber der er nogen der kan svare på det. :D

    Hej Jeg har en xbox360 Elite 120Gb - aldrig brugt stadig i embelage med 5 spil :
    Maddden NFL 10
    NHL 10
    Tiger Woods Pga Tour 10
    NBA Live 10
    Fifa 10


    Den er vundet i en konkurrence så har hverken kvittering eller garenti i hånden - mem microsoft giver garenti på maskinen .


    pris 1800kr

    Jep den er vundet i en konkurrence - prøvede lige at ringe i dag angående kvittering - garenti -
    microsoft giver garenti på maskiner - men har ikke bevis eller kvittering i hånden - hvor meget kan man sælge det for ??

    Hej Jeg har en xbox360 Elite - aldrig brugt stadig i embelage med 5 spil :
    Maddden NFL 10
    NHL 10
    Tiger Woods Pga Tour 10
    NBA Live 10
    Fifa 10


    Hvor er der for i kr ?? Regner med at sælge nemlig.

    Hej ville lige høre hvad folk bruger af program til at afspille divx film synes nogen gange der kommer små hakker når der er hurtig bevægelse nu tænker jeg til pceren - pceren er står nok
    det er ikke fordi den ikke kan trække det. Det kunne jo godt tænkes der fandes et godt program der er beregnet til det - jeg har kun brugt media player og divx player .

    Hej jeg har en hp pavilion 9832eo bærbar computer med Vista - HDMI porten er testet den kan ikke komme i kontakt med tvet - tror porten er brandt af - hvor meget vil det koste at få sådan en skiftet - jeg er meget interesseret i at få det lavet evt en elektronik mand der kan skifte den i århus område

    Hej jeg overvejer at købe et blueray drev til min pcer og så kører filmene fra pc til tv er det en
    dårlig ide eller er det bedre at købe afspiller i stedet - har tænkt på at købe en ps3 men ved ikke helt - er det muligt at finde et ok bluedrev
    til under en tusse og hvad med software(evt link) ?? Hvad kræver det af pcer for at det kommer til at køre ordenligt?

    Hej jeg har købt et trådløst keyboard som også kan styre tvet men jeg kan ikke finde mit
    tv på listen desværre - mit tv er et prosonic - men tænkte på hvad det mærke svarer til måske
    er der nogen der kan hjælpe

    slet ingen der er gode til HDMI - jeg var ved at kigge på det i dag igen - burde man ikke kunne skift med fn+f4 til laptop+tv istedet for laptop+laptop der sker ikke noget når man trykker fn+f4 kan der var andre steder man kan ændre det??

    Hej ville lige høre om der var nogen der kunne hjælpe med angående tilslutning af hdmi kabel
    til tvet - det har virket en gang - men nu virker det ikke mere den kan ikke fange signalet og skærmen er bare sort -
    jeg har prøvet med et andet kabel og på et andet tv men det virker heller ikke - når man trykker fn + f4 skulle der komme en computer og et tv i højre hjørne , men der er kun 2 computere ? kan hdmi porten være brandt af ? Der er windows vista(64) på computeren . Håber der er nogen der kan hjælpe.

    Hej ville lige høre hvad man kalder driveren som bruges til styring af lyd - og fjernbetjening osv
    det er fordi jeg har installeret xp istedet for Vista og har mistet alle funtioner som at skrue op
    og ned for lyden - jeg har været inde på HP´s hjemmeside mem er lidt i tvivl om hvad man kalder driveren der styrer det - håber der en der kan hjælpe.