Indlæg af Zanussi

    Nogen der kan komme med gode forslag til hvordan man kan overclocke et GeForce 85000GT? skriv venligst lidt hjælp

    Hej.


    Jeg er kommet ud for et mærkeligt problem, jeg har et P5ND2 SE MB som har onboard Realtek LAN Netkort. ifølge asus skulle dette bundkorts lan adapter kunne modtage med gigabit. det der så er sket er meget meget mærkeligt, jeg har en 10 mb forbindelse denne forbindelse køre på ca 8 mb som jeg har målt den til på TDC Hastighedstest via nettet.


    Så skete det mærkelig pludselig dalede mit netværk ned til 3 mb og jeg skrev her efter en mail til min udbyder som er dansknet og spurgte om de havde ændret noget på min forbindelse, dette var ikke tilfældet. de bad mig derfor om at download et program som måler netkortets kvalitet og ydeevne. programmet viser at netkortet er et gigabit netkort. men under speed står der er netkortet kun kan modtage med 9.54 mb


    Det jeg så mangler hjælp til er at ændre dette i netkortet, jeg har hørt at dette ikke er muligt har prøvet adskillige guides på internettet jeg har prøvet at redigere i TCPIP.sys prøvet forskellige boostere blandt andet UTA som også viser samme resultat som programmet dansknet anbefalede mig. jeg har faktisk prøvet alt men der er intet der virker. hvis der er nogen der sidder med en løsning på dette uforklarlige problem vil jeg blive glad. skal siges jeg har opdateret til den seneste driver som er fra 2006 kan ikke finde nogen nyere.


    Zanussi

    jeg har snakket med en teknikker som har forstand på dette problem. løsningen er at man skal købe et lille stik der hedder "colorfix" dette stik vender farve direktionen fra sort hvid til farve.


    Så hvis andre har et ligene problem skal i bare købe sådan et, jeg fik sådan et stik det løste mit problem ;)

    hej jeg er havnet i et lille problem, jeg har købt en pakke til at slutte min computer til mit fjernsyn. jeg har et Geforce GT kort på 512 mb på den maskine jeg ønsker der skal køre TV og som jeg skal kunne se film fra.


    i pakken er der. et stik som kan bruges til S-Video og et stik som man bare kan stikke direkte ind i SCAR stikket, når jeg benytter den sidste metode er der farver på mit fjernsyn men de hopper og danser og der er flimmer rundt om teksten!


    Så henvendte jeg mig i et andet forum hvor jeg skrev at det flimrede og var uklart i billedet, de sagde så at jeg skulle benytte det andet stik jeg havde fået med. det gjorde jeg så og nu blev billedet helt skarpt, men det er kun i sort og hvid. jeg har prøvet alle indstillinger for at få det til at virke så der kunne komme farver på, har opdateret alle drivere. og forhørt mig om de korrekte indstillinger.


    så tænkte jeg at det kunne være kabled og så målte jeg på de små pinde om der var gennemgang og det var der, så tænkte jeg at det kunne være stikket der var noget galt med. det skiftede jeg så! og så kom der pludselig farver på, men problemet er nu at farverne forsvinder og billedet ager til går på sort hvid og skifter tilbage til farvetilstand ja og nogle gange forsvinder det helt fra fjernsynet.


    jeg ved med sikkerhed det ikke er graffikkortet, det virker fint og alt køre som det skal, hvis nogen kan hjælpe ville det være rart.


    Zanussi