Indlæg af bue

    Jeg har bestemt mig for at nu jeg have en touch-screen telefon også faldt jeg over htc touch hd, men nu er diamond2 snart udkommet,
    hvad syntes i jeg skal vælge alle foreslag også andre telefoner

    Crysis og crysis warhead pissefede spil mega høj grafik. multiplayer delen man får med til crysis warhead er røv fed køb. kan kun anbefale:)

    HTC har ved det årlige MWC i Barcelona, fortalt at de vil lave 2 nye telefoner HTC Touch pro2 og HTC Touch Diamond2.



    HTC Touch pro2: Størrelse: 116 x 59 x 17,3 mm.
    Vægt: 175 gram
    Skærm: 3,6", 65.000 farver, 480x800 pixels
    Kamera: 3,2 megapixels, autofokus, video
    Hukommelse: 288mb RAM, 512mb ROM, microSD
    Forbindelser: WLAN, Bluetooth, miniUSB, GPS
    Netværk: GSM, GPRS, EDGE, 3G, Turbo 3G
    Standbytid: Op til 348 timer
    Taletid: Op til 7 timer.



    HTC Touch Diamond2: Størrelse: 107,9 x 53,1 x 13,7 mm.
    Vægt: 117,5 gram
    Skærm: 3,2", 65.000 farver, 480x800 pixels
    Kamera: 5 megapixels, autofokus, video
    Hukommelse: 288mb RAM, 512mb ROM, microSD
    Forbindelser: WLAN, Bluetooth, miniUSB, GPS
    Netværk: GSM, GPRS, EDGE, 3G, Turbo 3G
    Standbytid: Op til 500 timer
    Taletid: Op til 5 timer.



    Hvad syntes i om de forbedringer?

    ja men jeg har en Nokia N95 8GB nu som jeg syntes var for fed i starten men nu er den ikke så fed mere pågrund af at den er SLOW (syntes jeg) så nu er jeg på udkig efter en HTC Touch pro eller en HTC Touch HD nogen der kender en der vil sælge

    Hej jeg har kigget meget på HTC Touch HD men den jeg har kigget på er på fransk 8o men kan man sætte den til dansk på selve telefonen?

    Hej jeg skal til at købe en HTC Touch HD men den er på fransk kan man sætte til dansk på selve telefonen eller skal den være på dansk fra køb?

    du får ikke 2.800 for den, man kan nemlig få en sprit ny til 2.994 og din kæreste har jo også fået


    den gratis så vil råde dig til at sætte den ned;)

    Strømforsyning: HX520w Corsair. Processor: Intel core 2 duo 3.0 GHZ. Bundkort: GIGABYTE S-SERIES Ultra Durable Intel Core 2 Multi Core GA-P35-DS3L/S3L. WLAN: Linksys 2.4 GHZ Wireless-G. Ram: Corsair 4GB DDR2 ram

    Hej har en com med 3.0 GHZ proccesor og 4 GB DDR2 ram og NVIDIA 8800 GTS 512MB ram, men kan desværre ikke huske hvad bundkortet hedder.
    hvad vil du give for den er 1 år gammel.