Indlæg af kenneth dahl

    Sad lige og tænkte på om det ikke kunne betale sig at købe sin nye computer i sverige. For har man 7000,. dk kr for man 9200,. svenske kr ud af dem. Det må da være en fordel. Men er der nogen herinde som kender nogle svenske sider hvor man kan købe sådan noget online?

    der findes bare så mange forskellige grafikkort i laptops. sidder og ser på nogle nu som har følgende grafikkort:


    2304 MB grafikRAM ATI Mobility Radeon HD3650


    1533 MB grafikRAM (ATI Radeon HD3450)


    NVIDIA GeForce 9200M GS
    Videohukommelse 256 MB
    Total Available Graphics Memory 1535 MB


    nVidia Gforce 8600GT Grafikkort m. 512MB RAM + 512MB Turbo Cache!!

    Har ikke nogen krav som sådan, andet at den skal helst gerne kunne klare de nyere spil i en rimelig opløsning. Ved godt at man ikke får den sindsyge gamer comp til de penge, søger bare det bedste man kan få til de 7000-8000,-

    Nu ved jeg godt at der findes 1000 af sådan slags topic. Men nu prøver jeg alligevel :-)
    Jeg skal bruge en bærbar som skal kunne trække de nye spil, måske ikke i højeste opløsning men sådan det er til at holde ud af se på. Kan man få noget som ligger til omkring 7000-8000 kr??

    Mange tak. det er noget man kan forholde sig til.
    Men hvad med ram? er der nogen af de ddr ram som er bedre end andre. Har nemlig læst et sted at ddr3 er spild af penge. Men aner desværre ikke om det er sandt.

    Okay. nu er det nok mig som ikke er for klog på dett område. Jeg brugte den cpu som er en QUADCORE Q6600, som er i den dyreste model.
    Men så gik jeg lidt i stå, for jeg kan ikke finde et bundkort som passer dertil. For det bundkort som er i den til 5kilo er et rimeligt billigt et, vil gerne have et bundkort som er lidt bedre end det.
    Plus det skal passe til en geforce 8800GTS. Eller det er ikke en must, men har læst mig til at det skulle være et godt grafikkort.

    Hej Gutter.
    Jeg vil gerne have en ny computer til omkring 5000,- Jeg skal bruge den udelukket til at spille på. Vil gerne have at den skulle kunne trække Cyrus, farcry 2 osv.
    Grunden til at jeg opretter denne tråd, er at jeg ikke længere har så meget forstand på computer. Jeg har i forvejen tower og harddiske. Så jeg har brug for en god opsætning af bundkort, cpu, ram og grafikkort.
    Valget at cpu synes jeg især er svært, da der er mange valg synes jeg.