Indlæg af kaldra

    Tidligere igår var min bærbare desværre ved at dø (vi snakker en vaio vgn-fw21m ca. 1.5 år gammel)skærmen gik helt helt i stå, så jeg slukkede den manuelt. Da jeg så tændte den igen var der slet ikke forbindelse til skærmen eller noget, det var bare tænd/sluk knappen der lyste grønt. Sådan var det i et stykke tid. Sener prøvede jeg så at tænde den igen, og nu virker den, bortset fra at mit trådløse netkort ikke virker mere, og heller ikke mit touchpad. Desuden bliver det ved med at være en "sydende/flimrende" lyd fra tæt på højtalerne og skærmen. 1 af de gange jeg rebootede den, popppede den op med et vindue der sagde at mit windows ikke var lovligt (hvilket det er)


    Jeg vil helst undgå at sende den til reperation, da jeg har fået installeret windows 7 på den, samnt bruger den hver dag i skolen. (jeg har ellers tegnet en forsikring der skulle give mig en ny hvis der skete noget med den de 3 første år, bare med en selvrisiko på 1000kr)

    Har kigget meget på akg k701 - de er jo for vilde!!! Prisen er bare en lille smule høj, så har derfor kigget på en anden model, [url=http://www.akg.com/personal/K_242_HD,pcatid,8,pid,82,_psmand,1.html]AKG K242[/url] er der nogen der har erfaring med disse bøffer?

    Jeg kunne godt tænke mig et nyt headset der dækker hele øret. Det skal helst kunne klare at blive medbragt til skole hverdag, og da det kommer til at blive en permanent del af min krop, må det desuden gerne være meget pænt. Jeg hører primært rock og metal, så der skal være god bas, Jeg har selv kigget på Steelseries 7h, Steelseries siberia 2v black og Steelseries siberia neckband.
    SteelSeries siberia 2v hvid er utroligt pænt, men synes næsten ikke at jeg kan være bekendt at købe det da der er så mange jeg kender som har det.



    Håber virkeligt at der er nogen som vil komme med nogen forslag.

    jeg ville bare lige hører om hvad folks erfaringer med zepto er? har både hørt at det er høj kvalitet, men også at de bryder sammen efter et par måneder.

    hej, jeg håber at nogen af jer måske kan hjælpe mig med mit problem. for cirka en måned siden fk jeg 3s mobile bredbånd. selvølgelig kører det wow med utroligt meget lagg. man kan næsten ikke spille det. men problemet er at da jeg igår tog hjem til min far, og koblede mig på det trådløse netværk, laggede den næsten ligså meget. jeg har eller ellers kørt wow derovre fejlfrit mange gange. og han computer kører det også fint. har i nogen anelse om hvordan jeg kan kører wow uden så meget lagg? håber virkeligt at i kan hjælpe